Υπάρχει κάτι που θα ήθελαν οι Γερμανοί. Κι αυτό είναι το Defender. Ένα σύμβολο, με τετραγωνισμένα άκρα και μια νέα γενιά για το μέλλον.

Παλαιότερη αποκλειστική εικόνα που δείχνει το ηλεκτρικό VW ID.X που θα δούμε το 2023.

Έξτρα εξοπλισμός σαν από κατάλογο εταιρειών με είδη κάμπινγκ: αντίσκηνο οροφής ή ένα βίντσι-εργάτης, όλα θα είναι διαθέσιμα με το ID.X.

Εδώ βλέπετε ένα παλιότερο, αλλά επίσημο, σκίτσο της VW: τόσο στιβαρό και ανθεκτικό αναμένεται να είναι το ID.X στο εσωτερικό του.

Το αυτοκίνητο πρότυπο για τη νέα προσπάθεια της VW: το νέο Land Rover Defender θέλει να εκτοξεύσει το θρύλο του παρελθόντος στο μέλλον.

Αποκλειστικό: Το νέο VW ID.X

4.721 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2020
 

Όταν η καθημερινότητα συναντά την περιπέτεια: Υπάρχουν «τρύπες» στη γκάμα της VW, μια παλέτα που φτάνει μέχρι τα πολυτελή και τα σπορ μοντέλα; Σύντομα σε αυτά θα προστεθεί κι ένα σκληροτράχηλο εκτός δρόμου όχημα – το ηλεκτρικό ΙD.X του 2023.


What is new
- Ηλεκτρικό και εκτός δρόμου
- Σκληροτράχηλο, όχι SUV  
- Έρχεται το 2023

Δε συμβαίνει συχνά, οι Γερμανοί να κοιτάζουν αλλού για πρότυπα και ειδικά προς τα παραδοσιακά ονόματα της πάλαι ποτέ βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ονόματα όπως η Jaguar και η Land Rover μπορεί να βγάζουν καλά αυτοκίνητα, αλλά όχι πρότυπα για τη VW. Oύτε καν η Jaguar i-Pace, ένα από τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά SUV των ημερών μας, δεν αποτέλεσε πρότυπο. Η VW θεωρεί ότι, η ίδια μπορεί να τα κάνει καλύτερα. 

Υπάρχει όμως κάτι που θα ήθελαν οι Γερμανοί. Κι αυτό είναι το Defender. Ένα σύμβολο, με τετραγωνισμένα άκρα και μια νέα γενιά για το μέλλον. Κι αυτό θα ήταν κάτι που θα μπορούσε να βγάλει την ηλεκτροκίνηση της VW από τη σφαίρα της απόλυτης λογικής, σκέφτηκαν οι σχεδιαστές στρατηγικής της VW. Kαι αποφάσισαν να πάνε κόντρα στο ρεύμα. To τμήμα πωλήσεων; Εκεί τους φάνηκε ο ρυθμός παραγωγής πολύ μικρός προκειμένου να εξασφαλίσει κέρδος στην εταιρεία. Το μάρκετινγκ; Επίσης δεν το είδε με καλο μάτι: «Έχουμε ξανακάνει κάτι ανάλογο; Θα ταίριαζε σε εμας;», ήταν οι βασικές σκέψεις τους. Και οι μηχανικοί όμως έδειξαν σκεπτικισμό: «Ακόμα ένα ηλεκτρικό project;» ήταν η ερώτηση. Μέχρι και στη VW οι παραγωγικές δυνατότητες αρχίζουν να στενεύουν.

Κι όμως θα ταιριάξει. Αυτό είπαν τουλάχιστον οι πελάτες, τους οποίους έχει ήδη καλέσει η VW για να τους δείξει μυστικά το νέο όχημα με τον κωδικό «Rugged». Αυτό το feedback ήταν μάλιστα το στοιχείο που έδωσε κατΆαρχήν το «πράσινο φως» στο όλο σχέδιο. Η βάση του θα είναι το ID.4 και συνεπώς θα είναι ένα όχημα με μήκος γύρω στα 4,6 μέτρα, φυσικά SUV, με μπαταρίες σε τέσσερα διαφορετικά μεγέθη για αυτονομία άνω των 500 χλμ. και ισχύ έως 306 ίππους. Σχεδιαστικά, σίγουρα θα δείχνει πολύ πιο αιχμηρό και τετραγωνισμό από ότι θα περίμενε κανείς από τη VW. Εδώ φαίνεται λοιπόν ότι, το πρότυπο είναι το Defender. Kι έχει μάλιστα αποκτήσει και επίσημο όνομα: ID.X θα λέγεται και θα έρθει στην αγορά το 2023.

Το αμάξωμα θα έχει αρκετά πλαστικά τμήματα στο εξωτερικό του, ώστε να μην ενδιαφέρεται πολύ ο κάτοχος για τυχόν γρατζουνιές. Επίσης, αυτό θα παρέχει τη δυνατότητα να υπάρχει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και συνδυασμών. Σε ό,τι αφορα το εσωτερικό, η βάση θα είναι φυσικά οι συγγενείς από το χώρο της ID. γκάμας, ωστόσο για λογαριασμό του ID.X θα επιλεχθεί κάτι πιο στιβαρό, τουλάχιστον σε όψη.

Μακρά θα είναι βέβαια και η λίστα με τα στοιχεία του εξοπλισμου: από ένα βίντσι-εργάτη έως ένα αντισκηνο οροφής, όλα θα είναι στη διάθεση αυτού του νέου μοντέλου με χαρακτήρα «Defender». Kι ας μην προέρχεται φυσικά από την Αγγλία.      

Η άποψή μας
Η ηλεκτροκίνηση έχει πάρει για τα καλά τα πάνω της και η VW θέλει να μπει πιο επιθετικά στο παιχνίδι αυτό από ότι άλλες εταιρείες. Δίπλα στα πιο μαζικά μοντέλα ID.3 και ID.4 θα υπάρξουν και πιο συναρπαστικές προτάσεις όπως τo ID.X. Aυτό είναι ίσως από τα ελάχιστα είδη οχήματος τα οποία λείπουν από τη VW.