Το Focus Active προσφέρει καλύτερα επίπεδα άνεσης από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Focus, διατηρώντας τον δυναμισμό του.

Στη πράξη το boost της μπαταρίας γίνεται αντιληπτό κυρίως στις χαμηλές στροφές, όπου το σύνολα ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.

Τα 169 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τα οδηγικά προγράμματα Slippery και Trail εγγυώνται απολαυστικές light εκτός δρόμου περιπέτειες.

To ήπια υβριδικό σύνολο του Focus συνδυάζει τον EcoBoost κινητήρα του 1,0 λίτρου με έναν εναλλάκτη / γεννήτρια και μια μπαταρία τάσης 48V.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

113.037 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/4/2021
 

Κινητήρας: Με πολύ μεστή  λειτουργία, καλές επιδόσεις και οικονομικός
To ήπια υβριδικό σύνολο του Focus συνδυάζει τον EcoBoost κινητήρα του 1,0 λίτρου με έναν εναλλάκτη / γεννήτρια με την ονομασία «BISG» το οποίο ενισχύει τον κινητήρα με επιπλέον 50 Nm ροπής και επιπλέον αναλαμβάνει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος, φορτίζοντας τη μπαταρία ιόντων λιθίου, τάσης 48V και χωρητικότητας 0,48 kWh.

Στη πράξη το boost γίνεται αντιληπτό κυρίως στις χαμηλές στροφές, τραβώντας ακόμα πιο θετικά σε αυτό το φάσμα. Είναι χαρακτηριστικό πως και με μεγάλη σχέση και λίγες στροφές, το σύνολο στροφάρει αμέσως. Η μπαταρία θα υποστηρίξει το μοτέρ βέβαια σε όλη τη λειτουργία του, απλώνοντας προοδευτικά τη δύναμη μέχρι ψηλά, ενώ παράλληλα λόγω και του μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή η απόκριση είναι αρκετά άμεση. Έτσι το σύνολο καταφέρνει να έχει δυναμικές επιδόσεις (0-100 σε 8,8 δλ., 60-100 με 4η σε 6,7 δλ. και 80-120 με 5η σε 9,4 δλ.), ενώ συγχρόνως ο κινητήρας απαλλαγμένος από ορισμένα «βάρη» καταφέρνει να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου στα 7,7 λτ./100 χλμ..

Από εκεί και πέρα ανάλογα το οδηγικό mode που θα επιλέξετε, ανάμεσα στα Sport και Eco μπορείτε να τονίσετε είτε τις επιδόσεις είτε την οικονομία αντίστοιχα. 

Στο δρόμο: Focus που δε καταλαβαίνει από χώμα και λάσπη
Το Focus Active σε όλες τις εκδόσεις του διαθέτει πιο μαλακή ρύθμιση ανάρτησης και είναι κατά 30 χλστ. πιο ψηλή, προσφέροντας καλύτερα επίπεδα άνεσης από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Focus. Βέβαια εξακολουθεί να είναι σφιχτούτσικη διατηρώντας τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα και τον δυναμισμό του. Δεν είναι τόσο άμεσο όσο τα υπόλοιπα Focus, ωστόσο παραμένει ουδέτερο και αποτελεσματικό σε δρόμο με στροφές, βάζοντας κάτω αρκετά χάτσμπακ μοντέλα. Παράλληλα τα 169 χλστ. απόστασης από το έδαφος εγγυώνται μια περεταίρω ασφάλεια σε light εκτός δρόμου διαδρομές. Μάλιστα γιΆ αυτό το λόγο οι εκδόσεις Active διαθέτουν 2 επιπλέον προγράμματα στο σύστημα παραμετροποίησης της οδήγησης εκτός των Normal, Sport και Eco. Το πρόγραμμα Slippery, που ρυθμίζει το ESC και το traction control για καλύτερη λειτουργία σε ολισθηρές επιφάνειες, καθώς και το πρόγραμμα Trail, το οποίο διατηρεί την ορμή του αυτοκινήτου σε επιφάνειες που καλύπτονται από άμμο.

Η γνώμη μας 
+ Kινητήρας-επιδόσεις-λειτουργία, ποιότητα καμπίνας, τεχνολογία, SYNC3, αίσθηση τιμονιού-επιλογέα, απόδοση φρένων, οδική συμπεριφορά, off-road ικανότητες, 8ετής εγγύηση
- ESP που δεν απενεργοποιείται, κύκλος στροφής

Το υβριδικό σύνολο έχει πετύχει 100% το σκοπό του, διαμορφώνοντας ακόμα πιο ευχάριστη λειτουργία του συνόλου και προσφέροντας πολύ θετικό πρόσημο στην αναλογία επιδόσεις/κατανάλωση. Η έκδοση Active αποτελεί μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση για όσους να συνδυάσουν ένα ευχάριστο οδηγικά Focus με έξτρα ικανότητες σε μη ασφάλτινες επιφάνειες. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ