Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιός θα αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τεχνοοικονομικά κριτήρια. Η απόσβεση με το μικρότερο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας δεν επιτυγχάνεται ποτέ...Και τι μεταπωλητική αξία μπορούν να έχουν μετά από 5 χρόνια πχ. (δεν λέω 7 ή 8 χρόνια). Επίσης γιατί ποτέ δεν μας λέτε το κόστος αλλαγής των μπαταριών? Δλδ όσα θα έχω εξοικονομήσει στην 8ετία θα τα ξαναπληρώσω στην αλλαγή των μπαταριών?
...Δινεις πανω απο 20.000 ευρω επιπλεον για να κανεις οικονομια στην βενζινη? Για κοροϊδα ψαχνουν? Αν θελεις οικονομια, απλως αγοραζεις αυτοκινητο με LPG η CNG.
Αν πρέπει να πουλήσω το σπίτι για να πάρω ένα plug in hybrid προτιμώ να μείνω με την βενζίνη μου και να μου μείνει και το σπίτι!!!