Το πακέτο ST-Line X τονίζει περισσότερο το σπορτίφ προφίλ του Ford Puma. Αεραγωγοί, μυώδεις προφυλακτήρες, μαρσπιέ, φιμέ τζάμια και τροχοί 18 ιντσών κάνουν τη διαφορά.

Το πακέτο ST-Line X τονίζει περισσότερο το σπορτίφ προφίλ του Ford Puma. Αεραγωγοί, μυώδεις προφυλακτήρες, μαρσπιέ, φιμέ τζάμια και τροχοί 18 ιντσών κάνουν τη διαφορά.

Το πακέτο ST-Line X τονίζει περισσότερο το σπορτίφ προφίλ του Ford Puma. Αεραγωγοί, μυώδεις προφυλακτήρες, μαρσπιέ, φιμέ τζάμια και τροχοί 18 ιντσών κάνουν τη διαφορά.

Το πακέτο ST-Line X τονίζει περισσότερο το σπορτίφ προφίλ του Ford Puma. Αεραγωγοί, μυώδεις προφυλακτήρες, μαρσπιέ, φιμέ τζάμια και τροχοί 18 ιντσών κάνουν τη διαφορά.

Το πακέτο ST-Line X τονίζει περισσότερο το σπορτίφ προφίλ του Ford Puma. Αεραγωγοί, μυώδεις προφυλακτήρες, μαρσπιέ, φιμέ τζάμια και τροχοί 18 ιντσών κάνουν τη διαφορά.

Σχεδιαστικά το ταμπλό ουσιαστικά ταυτίζεται με αυτό του Fiesta, αλλά ο στάνταρ για την έκδοση ψηφιακός και διαμορφούμενος πίνακας οργάνων των 12,3`` αναβαθμίζει ριζικά την εικόνα.

Στάνταρ οθόνη αφής 8`` για το SYNC3, που λειτουργεί και με φωνητικές εντολές, στάνταρ και ο αυτόματος κλιματισμός.

Κόκκινες ραφές σε επενδύσεις, τιμόνι και επιλογέα χαρακτηρίζουν το διάκοσμο της έκδοσης ST-Line X.

Στα 401 λτ. ο χώρος αποσκευών της υβριδικής έκδοσης. Το Magicbox των 80 λτ. μπορεί να φανεί εξαιρετικά χρήσιμο για τους χομπίστες ή τους λάτρες των αποδράσεων.

Στα highlight της καμπίνας είναι τα ημιδερμάτινα καθίσματα με σύστημα μασάζ τριών επιπέδων έντασης, αλλά και το ηχοσύστημα Β&Ο με δέκα ηχεία.

Δοκιμή: Νέο Ford Puma mHEV 155 PS

141.522 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/8/2020
 

Δείχνει «δόντια»: Συνδυάζοντας τον «καλό» 1,0 Ecoboost με τα 155 άλογα και το σπορ πακέτο ST-Line X, το Ford Puma αγριεύει και γίνεται ένα πραγματικά fun to drive μικρό crossover.

What is new
- Ήπια υβριδικός 1,0 Ecoboost με 155 άλογα
- 0-100 σε 9,1 δλ.
- Καίει 7,2 λτ./100 χλμ.
- Από 23.366 ευρώ

Κομμένο και ραμμένο στα δεδομένα της ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας των μικρών crossover, το Ford Puma κέρδισε τις εντυπώσεις μας, αλλά και 5 αστέρια στη δοκιμή της βασικής έκδοσης με τα 125 άλογα. Σειρά έχει η πιο γαργαλιστική έκδοση με τα 155 άλογα και το ST-Line X πακέτο. Πως τα καταφέρνει;

Πιο εντυπωσιακό
Η ούτως ή άλλως δυναμική παρουσία του Ford Puma, τονίζεται από το ST-Line X πακέτο με τις σπορτίφ λεπτόμερειες, τα φιμέ τζάμια και τους στάνταρ τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών. Μάλιστα το μήκος έχει αυξηθεί κατά 21 χλστ., κάτι το οποίο δύσκολα παρατηρείς σε αντίθεση με τους τονισμένους αεραγωγούς, τους αγριεμένους προφυλακτήρες, τα πλαινά μαρσπιέ, την απόληξη της εξάτμισης και τις ωραίες ζάντες. Για όλα αυτά, συν τα 155 άλογα φυσικά, ο αγοραστής θα κληθεί πληρώσει 25.715 ευρώ ή περί τις 2.400 ευρώ παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση απόδοσης και πακέτο εξοπλισμού ST-Line. Σε σχέση με την ST-Line X έκδοση των 125 ίππων η διαφορά είναι περί τα 1.460 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ