Το CR-V κινείται εκτός δρόμου σαν να βρίσκεται στο σπίτι του. Αρωγοί, τα 200 χλστ. από το έδαφος και η μόνιμη AWD τετρακίνηση.

Ακόμα και υπό πίεση, αντιδρά προβλέψιμα και χωρίς πολλές κλίσεις. Ωστόσο, έχοντας προσανατολισμό την οικονομία & την οικολογία, ακόμα και στο Sport δεν εμπνέει για το κάτι περισσότερο.

Το έμβλημα της Honda με το μπλε περίγραμμα και η επιγραφή e:HEV το κάνουν να ξεχωρίζει από τις άλλες εκδόσεις.

Η καμπίνα βρίσκεται στις παρυφές του premium από άποψη ποιότητας και συναρμογής. Πλούσιο τεχνολογικά το ιαπωνικό SUV & με πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα.

Βασιλικοί οι χώροι του CR-V μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα 5 ενήλικους επιβάτες. ¶ξιος και ο χώρος αποσκευών στα 497 λίτρα.

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V e:HEV

32.354 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2021
 

Το CR-V γίνεται ο μεγαλύτερος αδελφός στην «οικογένεια» e:HEV της Honda με μερικές νέες αισθητικές πινελιές, ενώ συνεχίζει να προσφέρει απλόχερα οικονομία καυσίμου και άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός δρόμου με «όπλα» του το σοφιστικέ υβριδικό σύνολο και την μόνιμη τετρακίνηση.


Η Honda έχει αποχαιρετήσει από καιρό το diesel, προβάλλοντας έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα και επενδύοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας. Τρανό παράδειγμα, μετά το αποκλειστικά υβριδικό Jazz και το ηλεκτρικό Honda e, η 5η γενιά του CR-V, ενός από τα πιο «παραδοσιακά» SUV της αγοράς που εισέρχεται στην υβριδική οικογένεια e:HEV και αφήνει πίσω του τα «Hybrid» λογότυπα. Στα χέρια μας βρίσκεται η τετρακίνητη έκδοση στο πληρέστατο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance, της οποία το κόστος κτήσης ξεκινά από τα 44.550 ευρώ (από 37.450 ευρώ το δικίνητο στην εισαγωγική Comfort), τιμή που μπορεί να μην ακούγεται ως δέλεαρ, αλλά συνοδεύεται από ένα πλούσιο από κάθε άποψη πακέτο. Μάλιστα, για πρώτη φορά λανσάρεται και μια σπορτίφ έκδοση Sport Line με έξτρα κόστος 2.000 ευρώ για όσους αναζητούν ένα κάπως πιο «άγριο» look.

Διακριτικές αλλαγές εξωτερικά, ποιοτικό & ευρύχωρο μέσα 
Αισθητικά, τα έμπειρα μάτια θα ξεχωρίσουν τα νέα λογότυπα της Honda με μπλε περίγραμμα εμπρός και πίσω, ως ένδειξη χαμηλών ρύπων, καθώς επίσης και την επιγραφή e:HEV στο πίσω μέρος. Από εκεί και πέρα, το μήκους 4,6 μέτρων ιαπωνικό SUV διατηρεί αυτούσια τη δυναμική του εμφάνιση με άσσο στο μανίκι τις ενεργές γρίλιες που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες για αεροδυναμική και ψύξη.

Το εσωτερικό κινείται στα επίπεδα του premium με ποιοτικά υλικά και στιβαρή συναρμογή, ενώ και τα επίπεδα εργονομίας βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Το infotainment θέλει όμως χρόνο μέχρι να συνηθίσεις την λογική του, ενώ η απόκριση και η ευκρίνεια της οθόνης είναι καλή. Σημείο κλειδί της καμπίνας οι βασιλικοί χώροι για 5 ενήλικες επιβάτες εμπρός και πίσω, αλλά και για τις αποσκευές (πορτ-μπαγκάζ 497 λτ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ