Το ταμπλό του Kona εξακολουθεί να είναι στιβαρό και ποιοτικό. Πλέον η κεντρική κονσόλα αποτελείται από δύο «ορόφους».

Αντί επιλογέα ταχυτήτων, θα συναντήσουμε 4 κουμπιά (N, R, D, P)

Τα paddles πίσω από το τιμόνι ρυθμίζουν το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας

Πολλές οι θέσεις για μικροαντικείμενα. Στον κάτω «όροφο» χωράνε πορτοφόλι, κλειδιά και κινητό

Ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7ΆΆ

Η ευρυχωρία της καμπίνας δεν έχει επηρεαστεί από την προσθήκη των μπαταριών, παραμένοντας έτσι ικανοποιητική για 4 επιβάτες.

Το πορτ-μπαγκάζ να έχει μειωθεί στα 332 λτ. από 361 λτ..

Σχεδίαση: Αρκετά διαφοροποιημένο μέσα & έξω

66.105 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/10/2020
 

Στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, το ηλεκτρικό Kona έχει αλλάξει «πρόσωπο» έχοντας πλήρως ανασχεδιασμένη μάσκα, στην οποία ο εξαγωνικός κυψελοειδής αεραγωγός έχει αντικατασταθεί από μια ενιαία επιφάνεια, πάνω στην οποία εμφανίζονται εσοχές-αρμοί σε σχήμα σταυρού, ενώ και τα φώτα πλέον δεν «ακουμπούν» στους θόλους. Πέραν αυτού, το ηλεκτροκίνητο crossover έχει μακρύνει κατά 15 χλστ. και ψηλώσει κατά 20 χλστ., ενώ εφοδιάζεται και με νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, το σκηνικό αλλάζει με την προσθήκη του νέου ψηφιακού πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, αλλά και της κονσόλας που πλέον αποκτά δύο ορόφους, μεγιστοποιώντας τους χώρους για μικοαντικείμενα. Νέο στοιχείο επίσης είναι τα 4 κουμπιά (N, R, D, P), που αντικαθιστούν τον επιλογέα ταχυτήτων.

Τέλος η ευρυχωρία της καμπίνας δεν έχει επηρεαστεί από την προσθήκη των μπαταριών, παραμένοντας έτσι ικανοποιητική για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους, με το πορτ-μπαγκάζ να έχει μειωθεί στα 332 λτ. από 361 λτ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ