Εσωτερικό: Νεανικό και σύγχρονο
222.132 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2020
Στο εσωτερικό του Kona Hybrid δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, με τη σχεδίαση να είναι έτσι και πάλι ευχάριστη με νεανικό αέρα και σύγχρονη. Ο πίνακας οργάνων είναι ωστόσο ανασχεδιασμένος ώστε να ενσωματώσει το όργανο της λειτουργίας της υβριδικής τεχνολογίας, παραμένει φυσικά και πάλι ευανάγνωστος και σύγχρονος. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί την οθόνη του συστήματος infotainment των 7 ιντσών (προαιρετικά 10,25 ιντσών) και είναι πρακτική και όμορφη, ενώ αναφορικά με τη θέση οδήγησης, ο οδηγός κάθεται ψηλά αλλά θέλει χρόνο να βρει την ιδανική θέση παρά την πληθώρα ρυθμίσεων που του προσφέρει τόσο το κάθισμα όσο και το τιμόνι. Η εργονομία επίσης είναι θετική.
Το ταμπλό αποτελείται από σκληρά πλαστικά -όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας- και η ποιότητα κατασκευής του είναι καλή και εμφανίζει όμορφο φινίρισμα αλλά και προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης, ενώ πόντους προσφέρει το πακέτο διχρωμίας που διαθέτει αυτή η έκδοση.
Σίγουρα πάντως μια πινελιά μαλακών υλικών σε κάποια μέρη θα ήταν καλοδεχούμενη και θα αναβάθμιζε ακόμα περισσότερο την εικόνα του.
Όπως και να χει, το Kona Hybrid εκτός από τη δεδομένη υψηλή εφαρμοσμένη τεχνολογία του υβριδικού του συστήματος, χρησιμοποιεί και όλα τα νεότερα συστήματα άνεσης-ασφάλειας και υποβοήθησης, συμπληρώνοντας έτσι το high-tech προφίλ του και σε αυτό το επίπεδο, ενώ προαιρετικά (με 600 ευρώ επιπλέον) μπορεί να εξοπλιστεί και με σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.
.....Στο αρθρο αναφερεται οτι προσφερει σημαντικη οικονομια σε σχεση με την συμβατικη εκδοση, και οτι αυτο οδηγει μακροχρονια σε αποσβεση της διαφορας της τιμης. Δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει αυτο. Με τα εργοστασιακα στοιχεια η καταναλωση του συμβατικου ειναι 5.2 λιτ/100χλμ και του υβριδικου στα 5.0 λιτ/100χλμ. Δηλαδη η διαφορα ειναι σχεδον ασημαντη, μονο 0.2 λτ/100χλμ. Αντιθετα η τιμη του υβριδικου ξεκιναει απο τα 24.000 ευρω, ενω του συμβατικου απο τα 17.000 ευρω. Η διαφορα στην τιμη, ξεκιναει απο τα 7.000 ευρω(!!!!!). Νομιζω οτι ουτε σε 50 χρονια μπορει να γινει αποσβεση για εναν μεσο αριθμο χλμ ανα ετος. Βεβαια ειναι πλεονεκτημα η απαλλαγη απο τα τελη κυκλοφοριας, αλλα και παλι, αν βαλεις τα νουμερα κατω δεν βγαινει με τιποτα. Ειναι ακομη μια κλασσικη περιπτωση, (οπως εχουμε εχουμε δει πολλες τελευταια σχετικα με τα υβριδικα), οπου σου πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες.