Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
.....Στο αρθρο αναφερεται οτι προσφερει σημαντικη οικονομια σε σχεση με την συμβατικη εκδοση, και οτι αυτο οδηγει μακροχρονια σε αποσβεση της διαφορας της τιμης. Δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει αυτο. Με τα εργοστασιακα στοιχεια η καταναλωση του συμβατικου ειναι 5.2 λιτ/100χλμ και του υβριδικου στα 5.0 λιτ/100χλμ. Δηλαδη η διαφορα ειναι σχεδον ασημαντη, μονο 0.2 λτ/100χλμ. Αντιθετα η τιμη του υβριδικου ξεκιναει απο τα 24.000 ευρω, ενω του συμβατικου απο τα 17.000 ευρω. Η διαφορα στην τιμη, ξεκιναει απο τα 7.000 ευρω(!!!!!). Νομιζω οτι ουτε σε 50 χρονια μπορει να γινει αποσβεση για εναν μεσο αριθμο χλμ ανα ετος. Βεβαια ειναι πλεονεκτημα η απαλλαγη απο τα τελη κυκλοφοριας, αλλα και παλι, αν βαλεις τα νουμερα κατω δεν βγαινει με τιποτα. Ειναι ακομη μια κλασσικη περιπτωση, (οπως εχουμε εχουμε δει πολλες τελευταια σχετικα με τα υβριδικα), οπου σου πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες.