Η τετρακίνηση λειτουργεί γρήγορα διανέμοντας τη ροπή στους τροχούς που πρέπει και διατηρώντας την ουδετερότητα και την προοδευτική συμπεριφορά των αντιδράσεων.

Tο μεγαλύτερο προσόν του Tucson στο δρόμο είναι η άνεση που προσφέρει μέσω της ανάρτησής του και η υψηλή ποιότητα κύλισης που ενισχύεται από την ηχομόνωση.

Το Tucson έχει μια premium προσέγγιση στην καμπίνα, η οποία εκφράζεται από τα προσεγμένα υλικά, την μεταξύ τους συναρμολόγηση και τον έντεχνο διάκοσμο.

Από τους κορυφαίους της κατηγορίας ο χώρος αποσκευών που φτάνει τα 577 λίτρα.

Οι χώροι είναι αρκετά καλοί και δεν θα προβληματίσουν στο ελάχιστο ακόμα και 5 ενήλικες.

Η οθόνη αφής 10,25 ιντσών μαζί με το σύστημα αφής χειρισμού του κλιματισμού διαμορφώνουν ένα μεγάλο ενιαίο πάνελ.

Δοκιμή: Αυτόματο 4WD Hyundai Tucson με 180 PS

129.197 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2021
 

Μπορεί να σε ξεγελάει η upper class κατασκευή και το καλοραμμένο κουστούμι του, όμως αυτή η τετρακίνητη έκδοση του νέου Hyundai Tucson αναδεικνύει και την περιπετειώδη πλευρά σου.

Το νέο Tucson αποτελεί αναμφίβολα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη και είναι αυτήν τη στιγμή ένας από τους δυνατούς παίκτες στην κατηγορία. Η ριζική μεταμόρφωση και η αλματώδης αναβάθμισή του σε όλους τους τομείς είναι η μεγαλύτερη απόδειξη του πόσα βήματα μπροστά έχει κάνει η Hyundai τα τελευταία χρόνια. Από την αναλυτική δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης των 180 ίππων σας παρουσιάσαμε την εξέλιξη του μοντέλου στην πιο premium προσέγγιση που διαθέτει σε θέματα ποιότητας, τεχνολογίας και οδηγικής φιλοσοφίας, χωρίς φυσικά να αμελεί τα στοιχεία που το καθιέρωσαν, όπως οι καλοί χώροι και το ασφαλές προφίλ του.

Κορωνίδα βέβαια όλων, είναι σίγουρα η προχωρημένη και εντυπωσιακή σχεδίαση του με τα LED φωτιστικά σώματα που ενσωματώνονται στην μάσκα. Φυσικά, ήταν αναμενόμενο πως θα συνεχίζαμε τις δοκιμές και σε άλλες εκδόσεις έτσι αυτήν τη φορά σειρά έχει η τετρακίνητη έκδοση με τον ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα των 180 ίππων. Η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και διατίθεται από το μεσαίο και αρκετά πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Premium, με κόστος από 31.290 ευρώ.

Εσωτερικό: Πολύ καλό για… mainstream
Σας είπαμε και πιο πάνω πως το Tucson έχει μια premium προσέγγιση, η οποία εκδηλώνεται έντονα στο εσωτερικό του. Τα υλικά είναι επιλεγμένα με μεγάλη προσοχή, το επίπεδο της συναρμογής είναι εξαιρετικό και ο διάκοσμος έντεχνα δίνει την εικόνα μεγαλύτερου εύρους, χάρη στο τρικ των ενιαίων αεραγωγών, οι οποίοι εκτείνονται και στις πόρτες, με το μεγάλο πάνελ της οθόνης 10,25 ιντσών του infotainment. Μάλιστα στο ίδιο πάνελ εδράζουν και τα πλήκτρα του κλιματισμού, τα οποία είναι όλα αφής και σε συνδυασμό με την 10,25 ιντσών οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων διαμορφώνουν μια εντυπωσιακή και high-tech εικόνα. Το hi-tech χαρακτήρα συμπληρώνει ιδανικά το πακέτο ασφαλείας και υποβοήθησης Hyundai SmartSense με 24 διαφορετικά συστήματα και 7 αερόσακους, έναν ανάμεσα στους μπροστά επιβάτες, αλλά και τα μπουτόν επιλογής σχέσης αντί του παραδοσιακού επιλογέα. Η εξαιρετική εικόνα του εσωτερικού ολοκληρώνεται με τους πολύ καλή ευρυχωρία, που δεν θα προβληματίσει στο ελάχιστο ακόμα και 5 ενήλικους, αλλά και ο κορυφαίος χώρος αποσκευών 577 λίτρων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ