Η ανανέωση του Hyundai i30 εκτός από την αναβάθμιση σε αισθητικό και τεχνολογικό επίπεδο, του χαρίζει και έναν νέο κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται τόσο με το έξυπνο χειροκίνητο iMT κιβώτιο όσο και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων. Διαθέσιμο τόσο στις χάτσμπακ όσο και στις Fastback εκδόσεις του, αυτό το σύνολο διευρύνει την γκάμα των επιλογών του i30 με τον καλύτερο τρόπο, διατηρώντας όμως και πάλι την εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας των μοντέλων της Hyundai. Εμείς δοκιμάζουμε την κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοση του i30 Fastback, που κοστίζει από 21.290 ευρώ.
Εμφάνιση: Πιο «επιθετικό», το ίδιο ξεχωριστό
Η Fastback έκδοση του Hyundai i30 είναι μια κομψή και ξεχωριστή εναλλακτική πρόταση από τα κλασικά χάτσμπακ, αφού συνδυάζει την δυναμική αυτών με την πρακτικότητα και την ευρυχωρία των σεντάν, με ένα σαφώς πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικό προφίλ.
Στην ανανεωμένη του μορφή, το i30 Fastback ενσωματώνει νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ανασχεδιασμένη 6γωνη μάσκα καθώς και προφυλακτήρες τονίζοντας την δυναμική του ακόμα περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνει και τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα. Τέλος, η έκδοση N Line που προσφέρεται και για το i30 Fastback προαιρετικά, τονίζει τον σπορ χαρακτήρα με τα στυλιστικά στοιχεία που ενσωματώνει.
Εσωτερικό-Χώροι: Αναβαθμισμένο σε διάκοσμο, το ίδιο καλό ποιοτικά και ευρύχωρο
Το εσωτερικό στο ανανεωμένο Hyundai i30 και στην έκδοση Fastback χαρακτηρίζεται από την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τον σύγχρονο διάκοσμο ο οποίος αν και «μουντός» στην βασική έκδοση, είναι ευχάριστος. Νέα στοιχεία αποτελούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού και πάνω και το νέο infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό σε όλες τις εκδόσεις, το οποίο έχει ανασχεδιασμένο μενού και προσφέρει περισσότερες λειτουργίες. Η εργονομία είναι καλή και ο οδηγός αν και κάθεται «σωστά» σε ύψος και αποστάσεις θέση, δεν νιώθει ιδιαίτερα άνετα αφού τα καθίσματα είναι σχετικά σκληρά, ενώ η σχεδίαση του αμαξώματος προς τα πίσω επηρεάζει αρνητικά την ορατότητα. Κατά τα άλλα το πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο και το προηγμένο τεχνολογικά πακέτο ασφάλειας Hyundai Smart Sense με τα 12 υποσυστήματα, συμπληρώνουν την πληρότητα του i30 και στην Fastback έκδοση. Οι χώροι παραμένουν αμετάβλητοι και είναι επαρκείς για την εύκολη φιλοξενία των επιβατών με αρκετό αέρα για τα γόνατα των πίσω αλλά και ικανοποιητικό για τα κεφάλια τους παρά την κλίση της οροφής. Αντίστοιχα και ο χώρος αποσκευών είναι επαρκής με 450 λίτρα (σ.σ. από 395 των χάτσμπακ εκδόσεων του i30).
Πραγματικά κάτι μοναδικό σχεδιαστικά στην μικρομεσαία κατηγορία και σε αυτό το επίπεδο τιμής. Μια all around πρόταση που καλύπτει τον οικογενειάρχη ο οποίος θέλει να ξεχωρίζει από τη λαίλαπα των SUV. Να σημειώσω ότι ο νέος 1500αρης κινητήρας είναι σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με αυτόν που αντικαθιστά και ταιριάζει γάντι με το 7ταχυτο DCT.
Το σημαντικό δεν είναι το μοντέλο, αλλά η δυναμική της εταιρίας, που αναπτύσσεται σε όλα τα μέτωπα και εξελίσσεται εντυπωσιακά, όπως πχ με το νέο Tucson! Από το σύνηθες άχαρο εσωτερικό σε ένα εντυπωσιακό σαλόνι, χωρίς υψηλή κοστολόγηση
οτι καλυτερο αυτο τον καιρο μετα την αποχώρηση της Τζιουλεττας...ενα αυτοκινητο που διατηρεί οπως και οταν πρωτοπαρουσιαστηκε τους πολλαπλούς στη πίσω αναρτηση(καταργηθηκαν στην χατσ έκδοση;) , ότι πιο ομορφο πρακτικό προσιτό σπορτιβ υπαρχει στην αγορα...Αν υπηρχε και η έκδοση με τον νεο 1.5 ατμοσφαιρικό...με τα 110 άλογα, για τους ρομαντικους , γιατι δεν την προσφέρουν;
21000€ για Hyundai......γελάνε και οι κατσαρίδες στους υπονόμους !!!!!!!