Αυτό που χαρακτηρίζει το MX-30 είναι οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες με τις πιο μικρές στο πίσω μέρος να θυμίζουν RX-8.

Όμορφο σχεδιαστικό τρικ η προεξοχή που κάνει το καπό δημιουργώντας «σκέπαστρο» στο λογότυπο και στα LED σώματα. Όμορφα επίσης και τα πίσω 3D σχεδίασης LED φώτα.

Δοκιμή: Νέο Mazda MX-30 με 145 PS

63.061 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/11/2020
 

Ακόμα πιο «πράσινη» πόλη: Το ηλεκτρικό MX-30 κατασκευάστηκε ως coupe-crossover για χρήση κυρίως εντός πόλης, διαθέτοντας πολύ ποιοτική κατασκευή, αλλά και το μικρότερο δυνατό ενεργειακό αποτύπωμα.


Η Mazda θα βρίσκεται στην πρώτη digital Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου που θα ανοίξει τις διαδικτυακές της πύλες στις 24 Νοεμβρίου. Μείνε συντονισμένος & επισκέψου την, χωρίς εισιτήριο!

Πραγματικά τους τελευταίους μήνες, δεν έχει περάσει εβδομάδα χωρίς να υπάρχει ένα τουλάχιστον ηλεκτρικό (ή plug-in) όχημα στο γκαράζ μας. Ειδικά για τα αμιγώς ηλεκτρικά το τελευταίο διάστημα, οι εταιρείες έχουν επιδοθεί σε ένα «ράλλυ» λανσαρισμάτων, το οποίο φυσικά και θα συνεχιστεί. Διόλου δε μας χαλάει βεβαίως, διότι αυτό σημαίνει περισσότερες επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές.

Τελευταία άφιξη λοιπόν στο AutoΤρίτη, το MX-30, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda, το οποίο έρχεται με μπαταρία 35 kWh και ισχύ 145 ίππων. Μικρή μπαταρία θα αναλογιστεί κανείς, ωστόσο η Mazda προσεγγίζει την ηλεκτροκίνηση ηθελημένα με ένα διαφορετικό τρόπο. Με βάση μια έρευνα που έγινε ειδικά για αυτό το σκοπό, φάνηκε ότι, οι συνολικές εκπομπές ρύπων (από την παραγωγή, τη χρήση και την ανακύκλωση) ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος, μπορούν να περιοριστούν στο επίπεδο ένας οχήματος ντίζελ, μόνο αν η μπαταρία είναι μικρότερη από τις 35,5 kWh. Και η Mazda ήθελε το πρώτο ηλεκτρικό της να είναι όσο το δυνατόν φιλικότερο προς το περιβάλλον.

Από 33.043 ευρώ και πολύ καλό εξοπλισμό
Το νέο MX-30 εδώ και λίγο καιρό έχει λανσαριστεί στη χώρα μας, με τιμή μετά και την επιδότηση από 33.043 ευρώ, αλλά και έξτρα 1.000 ευρώ εφόσον προχωρήσετε σε απόσυρση οχήματος (τιμή καταλόγου από 37.590 ευρώ). Τιμή αρκετά ανταγωνιστική βάσει ανταγωνισμού, αλλά και εξοπλισμού. Η βασική έκδοση GT περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 18``, infotainment με οθόνη αφής 7`` πλήρης συνδεσιμότητας και 8 ηχεία, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, προβολείς και φώτα LED, καθώς και το πακέτο i-Activsense, με μια σειρά από συστήματα ασφαλείας και άνεσης. Εμείς πάντως θα επιλέγαμε τη Launch Edition. Με έξτρα κόστος 400 ευρώ προσφέρει επιπλέον, προσαρμοζόμενους προβολείς, ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεπτών, ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος και αναβαθμισμένη σχεδίαση εσωτερικού. 

Σχεδίαση: Θελκτικό Coupe crossover με αναφορά στο RX-8
Το ΜΧ-30 έχει μήκος 4.395 χιλιοστά, πλάτος 1.795 χιλιοστά και ύψος 1.555 χιλιοστά και παρόλο που οι αναλογίες σε προϊδεάζουν για κάτι σπορτίφ, το ιαπωνικό μοντέλο στο μάτι βγάζει κάτι κλασσάτο, με το δυναμισμό να προκύπτει από τις έντονες γωνίες. Γενικότερα η εμφάνισή του φέρνει αρκετά νέα στοιχεία στη σχεδιαστική γλώσσα «Kodo» που στηρίζονται όλα τα μοντέλα της γκάμας. Στο εξωτερικό μέρος πάντως, αυτό που χαρακτηρίζει το MX-30 είναι οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες με τις πιο μικρές στο πίσω μέρος να μας φέρνουν στη μνήμη μας εκείνες του RX-8. Όχι δεν προσπάθησαν να μιμηθούν το σπορ μοντέλο, ωστόσο οι κανονικές πόρτες θα απαιτούσαν πιο ψηλή οροφή, θα έπρεπε η μεσαία κολώνα να τραβηχτεί προς τα εμπρός και όλο αυτό θα καθιστούσε ανέφικτο το όμορφο κουπέ σχήμα που σχηματίζει η κεκλιμένη οροφή. Μία ακόμα ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια συναντούμε στη γρίλια της μάσκας, η οποία –εκτός του ότι είναι αισθητά μικρότερη από τα στάνταρ της Kodo- είναι πιο μέσα από το άκρο του καπό, με το τελευταίο να προεξέχει δημιουργώντας κάτι σαν στέγη στο λογότυπο της εταιρείας, αλλά και στα LED φωτιστικά σώματα. LED σώματα θα συναντήσουμε και πίσω, τα οποία φέρουν τρισδιάστατη σχεδίαση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια