Η ποιότητα των υλικών στην καμπίνα είναι premium επιπέδου. Τα μαλακά υλικά κυριαρχούν και η συναρμογή τους εντυπωσιάζει.

Η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας φέρει ένα μεγάλο αποθηκευτικό «κάτω» όροφο και ένα αιωρούμενο πάνω μέρος που φέρει διακόπτες και μια οθόνη αφής.

Για να μπείτε-βγείτε πίσω θα πρέπει να μετακινηθεί η μπροστινή θέση. Καθήμενοι θα έχετε αρκετό χώρο για τα πόδια, αλλά και μια αίσθηση περιορισμού από τη χαμηλή οροφή και την κολώνα ακριβώς δίπλα σας. Πάντως ακόμα και πίσω οι ηλεκτρικές ανέσεις δηλώνουν «παρών».

Στις πόρτες χρησιμοποιήθηκαν ίνες κατασκευασμένες από ανακυκλωμένο πλαστικό και ενθέσεις φελού στο χερούλι, αλλά και αφρώδη υλικά για καλύτερη απτή ποιότητα.

Εσωτερικό-Χώροι: Οικολογικό, ποιοτικό & hi-tech

77.954 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/11/2020
 

Αναφέραμε πριν ότι η Mazda προσπάθησε το MX-30 να είναι όσο το δυνατόν φιλικότερο προς το περιβάλλον. Αυτό ισχύει και για την καμπίνα, στην οποία μέσα θα βρούμε επενδύσεις από φελό (στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες), ο οποίος προέρχεται από δέντρα τα οποία δεν έχουν κοπεί, ενώ για την επένδυση των θυρών χρησιμοποιήθηκαν ίνες κατασκευασμένες από ανακυκλωμένο πλαστικό και για τα υφάσματα επίσης ανακυκλωμένα υλικά. Σε κάθε περίπτωση η καμπίνα εντυπωσιάζει με την ποιοτική της κατασκευή, έχοντας μαλακά υλικά παντού (ακόμα και στην εξωτερική πλευρά της κονσόλας που ακουμπάει το γόνατο) και συναρμογή που δεν επιδέχεται παραμικρής αμφισβήτησης. Από εκεί και πέρα το βλέμμα τραβάει η αιωρούμενη κονσόλα στο κέντρο (με δεύτερο επίπεδο από κάτω για μικροαντικείμενα), που ενσωματώνει κάποια από τα χειριστήρια και μια οθόνη αφής για τον έλεγχο του κλιματισμού. Την τρίτη οθόνη της καμπίνας δηλαδή, μετά την κεντρική 7 ιντσών –χωνευτή- στο πάνω μέρος του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. 

Χώροι: ¶βολο για τους πίσω
Στο πεδίο των χώρων το μεταξόνιο των 2.665 χλστ. έχει δημιουργήσει ικανοποιητικό χώρο για τα γόνατα των επιβατών, ενώ και το πλάτος του πίσω καθίσματος θα βολέψει ακόμα και τρεις ενηλίκους. Βέβαια οι εκεί καθήμενοι δεν θα αισθανθούν και πολύ άνετα, η κουπέ σχεδίαση δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ψηλούς επιβάτες, οι πίσω θύρες δεν φέρουν παράθυρα, ενώ και η διαδικασία επί/αποβίβασης έχει μια δυσκολία καθώς θα πρέπει να μετακινηθεί η μπροστινή θέση όπως σε τρίθυρα μοντέλα. Τέλος ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στα 366 λτ., νούμερο στο μέσο όρο της κατηγορίας, ο οποίος διαθέτει κάτω από το δάπεδο ειδικές θήκες για μικροαντικείμενα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια