Στο δρομο: Αρχοντική και επικοινωνιακή

98.662 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/10/2020
 

Η C-Class σε υποδέχεται σε μια πολύ καλοσχεδιασμένη θεση οδήγησης, με το τιμόνι να έρχεται ωραία στα χέρια σου και σε σχεδόν κάθετη θέση. Επίσης είναι ωραία που νιώθεις ότι, κάθεσαι αρκετά χαμηλά. Η πρώτη σημείωση είναι η αθόρυβη κύλιση και η ανάρτηση η οποία, δεν επηρεάζεται σημαντικά από λακκούβες κι ας μην είναι ιδιαίτερα μαλακή σε ρύθμιση. Είναι επίσης ξεκάθαρο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης ότι, η προτεραιότητα για αυτήν τη Mercedes είναι η άνεση. Σε μονώνει ωραία από το εξωτερικό περιβάλλον ενώ έχει τον τρόπο να κάνει στο τέλος της ημέρας τα διανυθέντα χιλιόμετρα να φαίνονται πολύ λιγότερα από όσα πραγματικά ήταν. Επίσης, όσο κι αν είναι μικρότερης σημασίας ζήτημα, η C-Class διαμορφώνει μια ωραία εμπειρία μεταξύ άλλων και επειδή φαίνεται να είναι στο ιδανικό μέγεθος: εύκολη αλλά και ευρύχωρη, ευέλικτη αλλά και επιβλητική.

Σε ένα πιο γρήγορο στιλ οδήγησης, η μεσαία Benz δεν πρόκειται να πει όχι. Εδώ οι κλίσεις φαίνονται αρκετά, χωρίς να ενοχλούν όμως. Το μπροστινό μέρος ελέγχεται ευχάριστα ενώ απολαμβάνεις σε κάθε σημείο την ισορροπία που παρέχει ένα μπροστομήχανο σεντάν με την κίνηση πίσω. Το τιμόνι, καθαρό από επιρροές της μετάδοσης της κίνησης, είναι κατΆεξοχήν ελαφρύ σε αίσθηση, χωρίς όμως να σε αφήνει μετέωρο σε θέματα ακρίβειας. Το αντίθετο μάλιστα. Μας άρεσαν και τα χειριστήρια αλλαγής σχέσεων πίσω απο το τιμόνι, ωστόσο, είναι σαφές ότι στην αυτόματη λειτουργία και ρυθμισμένη στο comfort πρόγραμμα οδήγησης αυτή η Mercedes σου δείχνει γιατί θεωρείται ο πυρήνας των αξιών της μάρκας. Στο ίδιο μήκος κύματος και η αίσθηση αλλά και η απόδοση των φρένων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια