Η αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και ο τρόπος που κινεί το e-2008 ταιριάζουν και τονίζουν τον premium χαρακτήρα του.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Του «πάει» και το πάει…

53.264 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2020
 

To Peugeot e-2008 εφοδιάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα του e-208 και μπαταρία 50kWh, ενώ η μέγιστη απόδοσή του ανέρχεται στους 136 ίππους και στα 260 Nm ροπής από τις 300 σ.α.λ.. Πιο συγκεκριμένα και ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης, το e-2008 αποδίδει 82 ίππους στο Eco, 109 στο normal και 136 ίππους στη θέση Sport, επιλογές που καθορίζουν τόσο την απόδοση όσο βεβαίως και την κατανάλωση και την αυτονομία (σ.σ όσο πιο μεγάλη η απόδοση, τόσο μικρότερη η αυτονομία). Αυτό που παραμένει ίδιο σε κάθε επιλογή είναι η άμεση απόκριση και το θετικό τράβηγμα σε κάθε πίεση του πεντάλ του γκαζιού, χαρακτηριστικό όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς και η ευχάριστη οδηγική αίσθηση κατά την κίνησή του ανεξαρτήτου επιλεγμένης θέσης. Οι επιδόσεις είναι καλές παρά το αυξημένο βάρος του (1.623 κιλά) ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω κιβωτίου μιας σχέσης στους εμπρός τροχούς, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Brake Regeneration (Ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιείται γκάζι). 

Η αυτονομία του e-2008 ανέρχεται στα 320 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις με το πρότυπο WLTP, ενώ εμείς είδαμε μέχρι και 280 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες σε μεικτό κύκλο οδήγησης. Το θετικό εδώ είναι πως ο οδηγός με τα παραπάνω χαρακτηριστικά που αναφέραμε (σύστημα παραμετροποίησης και ανάκτηση ενέργειας) μπορεί να κάνει τέλεια διαχείριση της αυτονομίας του οχήματος. 

Η κατανάλωση ανέρχεται στις 17,5 kWh/100 χλμ. ενώ τέλος για την πλήρη φόρτισή του από άδειο χρειάζεται 31 ώρες από απλή οικιακή πρίζα και 7μιση ή 5 ώρες από wallbox ισχύος 7,4 και 11 kW αντίστοιχα. Από ταχυφορτιστή 100 kW αρκούν 30 λεπτά φόρτισης για το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών του. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια