Παρά το αυξημένο του βάρος (που φτάνει έως και τα 360 κιλά διαφοράς με τις συμβατικές εκδόσεις), τo Peugeot e-2008 εξακολουθεί να ισορροπεί εντυπωσιακά ανάμεσα στην άνεση και τη δυναμική συμπεριφορά.

Στο δρόμο: Ισορροπημένο ξανά, παρά το έξτρα βάρος

53.249 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2020
 

Το Peugeot e-2008 διατηρεί τον ισορροπημένο μεταξύ άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς οδηγικό χαρακτήρα του παρά το επιπλέον βάρος που του πρόσθεσε η «ηλεκτροκίνηση». Η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή και αυτό επηρεάζει ελαφρώς την απόσβεση από έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες με το βάρος να γίνεται αισθητό και από τις αναπηδήσεις που προκαλεί, ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις παραμένει και πάλι άνετο αλλά και ευχάριστο οδηγικά. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή και αν συνηθίσει την αμεσότητα του κινητήρα μπορεί να κινηθεί σβέλτα και σε δρόμο με στροφές, με σύμμαχό του το άμεσο ESP το οποίο καταπολεμά τις τάσεις για πιο ανοιχτές «τροχιές» που οφείλονται επίσης στο βάρος. Αντίθετα μικρή είναι η διαφορά που αυτό προκαλεί -συγκριτικά με τις συμβατικές του εκδόσεις- όσον αφορά στο φρενάρισμα, απαιτώντας 38,2 μ. για την ακινητοποίησή του από τα 100 χλμ./ώρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια