Αν επιλέξεις το πρόγραμμα GTE και πατήσεις τέρμα το γκάζι, οι επιδόσεις του plug-in υβριδικού VW Tiguan θυμίζουν GTi!

Στάνταρ τροχοί 19 ιντσών για την έκδοση R-Line, που είναι και η μόνη με την οποία διατίθεται το plug-in υβριδικό VW Tiguan.

Η θυρίδα φόρτισης βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό και μαζί με το λογότυπο eHybrid καταδεικνύουν το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του ανανεωμένου VW Tiguan.

Αρτιο σε ποιότητα, φινίρισμα και εργονομία, αλλά συγκρατημένο σε σχεδίαση το ψηφιακό εσωτερικό του υβριδικού VW Tiguan. Νέο πολυλειτουργικό τιμόνι και νέο σύστημα infotainment με διακόπτες αφής.

Μεγάλοι χώροι για τους πίσω επιβάτες, 3ζωνικός κλιματισμός και οθόνη 10,3 ιντσών.

Το υβριδικό σύστημα του VW Tiguan αποτελείται από τον 1,4 TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση είναι 245 άλογα με 400 Nm ροπής.

Οι πολλές θέσεις για αντικείμενα και το συρόμενο πίσω κάθισμα αποτελούν προίκα πρακτικότητας από την παλιά έκδοση.

Δοκιμή: Νέο VW Tiguan PHEV με 245 άλογα

88.419 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2021
 

H ουσία στην ανανέωση του VW Tiguan είναι η προσθήκη plug-in υβριδικής έκδοσης στη γκάμα του οικογενειακού SUV την οποία δοκιμάζουμε εξονυχιστικά.

Mε μια ματιά
- H Plug-in έκδοση του ανανεωμένη Tiguan
- 245 άλογα, 0-100 σε 7,1 δλ.
- Περίπου 40 χλμ. πραγματικής ηλ. αυτονομίας
- «Καίει» 0-6,0 λτ./100 χλμ.
- Με 40.220 ευρώ

Προφανώς και η ουσία στο ανανεωμένο VW Tiguan, που δοκιμάζουμε σήμερα, δεν είναι η νέα, φαρδύτερη μάσκα, τα νέα, εμπρός και πίσω, LED φώτα (για πρώτη φορά είναι διαθέσιμοι προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix), το  ψηλότερο καπό, οι νέοι προφυλακτήρες, οι σπορτίφ λεπτομέρειες R-Line ή το νέο σύστημα infotainment και το πολυλειτουργικό τιμόνι που γνωρίσαμε στο νέο Golf. Είναι η προσθήκη στη γκάμα του μοντέλου της έκδοσης 1,4 eHybrid, η οποία  χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό σύστημα του ομίλου VW και το οποίο γνωρίσαμε με 204 άλογα συνδυαστικής απόδοσης θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα στο Audi A3 και στο SEAT Leon. Στο VW Tiguan η απόδοση όμως είναι στα 245 άλογα. Σύμφωνα με τη VW, το Tiguan που μπαίνει και στην πρίζα μπορεί να διανύσει έως 49 χιλιόμετρα με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας της μπαταρίας των 13 kWh. 

Και πόσο κοστίζει;
Η  τιμή αγοράς των 40.220 ευρώ αντανακλά τον hi-tech χαρακτήρα, αλλά και την πληρότητα εξοπλισμού της έκδοσης R-Line, η οποία είναι και μόνη διαθέσιμη στη χώρα μας για το Plug-in υβριδικό VW Tiguan των 245 ίππων. Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό άνεσης προσφέρονται τα πάντα, ενώ για την ασφάλεια υπάρχουν οι τεχνολογίες IQ. DRIVE με στάνταρ μεταξύ άλλων το Multi-collision Brake, το Front Assist με City Emergency Braking και το Lane Assist. Διαθέσιμο είναι και Travel Assist που προσφέρει χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα. Επιπλέον, με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ (30.568 ευρώ) και εκπομπές CO2 μόλις 41 γρ./χλμ., αποτελεί μια συμφέρουσα επιλογή για εταιρικό αυτοκίνητο.  
 
Επιδόσεις GTi με 6,0 λτ./100 χλμ.
Οι μηχανικοί της VW δεν ανακάλυψαν τον Plug-in υβριδικό τροχό από την αρχή κάνοντας ότι και όλα τα μοντέλα με αντίστοιχο σύστημα κίνησαν. Στην περίπτωση του Tiguan συνδύασαν μια μπαταρία 13 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 9,2 kWh), που δίνει ενέργεια σε έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων ο οποίος έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στο 6άρι ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον 1,4 TSI θερμικό κινητήρα των 150 ίππων. Συνδυαστικά το σύστημα αποδίδει 245 άλογα και 400 Nm ροπής. Οι μπαταρίες φορτίζουν σε 3 ώρες και 40 λεπτά από ένα wallbox των 3,6 kW, όμως, και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5 ώρες για να φορτιστούν πλήρως. Όπως όλα τα PHEV αυτοκίνητα, έτσι και το Tiguan αν έχει ενέργεια ξεκινάει ηλεκτρικά με τη συνοδεία ενός τεχνητού ήχου (με λίγη φαντασία θυμίζει γουργουρητό V8) και επιταχύνει μέχρι και τα 110 χλμ./ώρα. Η μικρή μπαταρία θέλει λίγο χρόνο να φορτίσει, αλλά δεν βοηθά στην ηλεκτρική αυτονομία που στην καθημερινότητα με δυσκολία φτάνει τα 40 χλμ.. Αν επιλέξεις το πρόγραμμα GTE όμως και πατήσεις τέρμα το γκάζι, οι επιδόσεις θυμίζουν GTi, ούσες μάλιστα καλύτερες από τις υποσχέσεις του κατασκευαστή: 0-100 σε 7,1 δλ., 60-100 και 80-120 σε 3,5 και 4,3 δλ. αντίστοιχα. Και όλα αυτά με μέση κατανάλωση που, όταν είναι φορτισμένες οι μπαταρίες δεν ξεπερνά τα 3,5 λτ./100 χλμ...  Κανένα παράπονο από το κιβώτιο, που εναλλάσει γρήγορα και ομαλά τις σχέσεις. Συνολικά η μέση κατανάλωση του εξηλεκτρισμένου VW Tiguan γυροφέρνει τα 6,0 λτ./100 μια ιδιαίτερα κολακευτική τιμή για το μέγεθος (4.509 χλστ.) και το βάρος (1.811 κιλά με τον οδηγό) του αυτοκινήτου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια