Στο δρόμο & η γνώμη μας
88.351 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2021
Στο δρόμο: Σταθερό και δυναμικό, αλλά και αρκετά σφιχτό
Ένα από ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Tiguan ήταν και είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισής του. Στο ανανεωμένο Plug-in υβριδικό συνεχίζει να υφίσταται αρκεί ο δρόμος να είναι καλός. Βλέπεις, το αυξημένο βάρος λόγω μπαταρίας απαίτησε πιο σφιχτή ανάρτηση από τη μια και το πακέτο R-Line επέβαλλε τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 255/45 από την άλλη, οπότε η άνεση πάνω από τις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες δεν θυμίζει τη λιμουζινέ αίσθηση του παρελθόντος, χωρίς όμως να γίνεται κουραστική. Έπειτα, το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα με τον κινητήρα σε λειτουργία είναι χαμηλό, πολλώ δε μάλλον όταν τα ηνία για την κίνηση έχει ο ηλεκτροκινητήρας. Στο υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας, το ανανεωμένο Tiguan που μπαίνει στην πρίζα καταφέρνει να κινείται ευχάριστα και παρά το μέγεθός του αποδεικνύεται εξαιρετικά εύχρηστο. Οι εναλλαγές από τη μία μονάδα κίνησης στην άλλη γίνονται χωρίς καν να το παίρνεις είδηση, ενώ το γερμανικό SUV ξεχωρίζει για το στιβαρό και σταθερό του πάτημα. Σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο προσφέρει μια ξεχωριστή αίσθηση ασφάλειας. Το τιμόνι, αν και δε διακρίνεται για την πληροφόρησή του, είναι ακριβές και γραμμικό, η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι συγκρατημένη, τα φρένα δεν έδειξαν να καταλαβαίνουν τίποτα και το έξτρα βάρος φαίνεται μόνο σε ακραίες καταστάσεις, εκεί άλλωστε που με τέρμα γκάζι και στριμμένους τους εμπρός τροχούς, η ελκτική πρόσφυση υποκύπτει στα 400 Nm ροπής. Όλα αυτά βέβαια είναι έξω από το μενού του Tiguan eHybrid. Κλείνοντας, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στo Tiguan να κινείται παραπάνω από αξιοπρεπώς σε μέρη με δύσκολο ανάγλυφο, χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος πως θα «βρει». Βέβαια, τα ασφάλτινα ελαστικά και η προσθιοκίνηση βάζουν όρια τα οποία πρέπει να σεβαστείς για να μην ταλαιπωρηθείς...
Η γνώμη μας
To Tiguan συνδυάζει τις αρετές και την πρακτικότητα του μικρομεσαίου SUV crossover της VW με ηλεκτροκίνηση χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Σε κάθε περίπτωση, είναι ένα ανανεωμένο μοντέλο μέσα σε μια λίγκα που υπάρχουν ανταγωνιστικά μοντέλα τα οποία έχουν εξελιχθεί από την αρχή ως Plug-in έχοντας το κάτι παραπάνω. Οι εταιρικοί χρήστες θα εκτιμήσουν δεόντως την φορολογική απαλλαγή που προσφέρει.
+ Κατανάλωση, επιδόσεις, ποιότητα και φινίρισμα καμπίνας, πρακτικότητα-ευρυχωρία καμπίνας, τεχνολογία, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Μικρή ηλεκτρική αυτονομία, μέτρια απόσβεση ανωμαλιών, εγγύηση 2 ετών (για μηχανικά μέρη)
Δεν ξερω αν καίει λιγότερο από το πόλο, αλλά από το δικό μου το 6r 1.6 l diesel χλωμό το βλέπω να καίει λιγότερο όταν με 45 λίτρα βγάζω 1200 +χλμ αν το πάω προσεκτικά
Δεν είναι κ λίγα τα 40k, αλλά είναι κ R-line που ομορφαίνει πολύ, και ο ανταγωνισμός στις gt, r-design, tekna, κτλ., τούμπανο εκδόσεις, σκαρφαλώνουν στα ίδια (κ παραπάνω) χρήματα. Πάντως, δεν έχει «παχύνει» λόγο μπαταριών κ λοιπών συμπράγκαλων, καθώς αν δεν κάνω λάθος η προηγούμενη έκδοση ζύγιζε λίγο πριν τους 1,7 τόνους (νομίζω τουλάχιστον). Κάπως παράξενο, ότι επέλεξαν τον 1,4 και όχι τον 1,5 tsi ??, μάλλον για λόγους κόστους. Καλές πωλήσεις.