Δοκιμή: Suzuki Vitara MHEV με 129 PS

104.579 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/9/2020
 

Το Vitara περνάει στην εποχή του εξηλεκτρισμού αποκτώντας τη δική του ήπια υβριδική έκδοση για μεγαλύτερη οικονομία και λιγότερους ρύπους.


Η Suzuki συνεχίζει να υιοθετεί την ήπια υβριδική τεχνολογία στα μοντέλα της ως «απάντηση» στις ευρωπαϊκές επιταγές για μείωση των ρύπων, με το Vitara φυσικά να είναι ένα από τα μοντέλα της που λανσάρεται πλέον σε ήπια υβριδική έκδοση. Μάλιστα χρησιμοποιεί ακριβώς το ίδιο σύνολο, που είδαμε πρόσφατα κα στη δοκιμή του S-Cross, με βάση τον 1,4 λτ. Boosterjet και ένα 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα. Αυτό αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, έναν ηλεκτροκινητήρα (μίζα) ISG που εκκινεί και υποβοηθά το θερμικό μοτέρ, καθώς και ένα μετατροπέα ρεύματος (48V-12V).

Εμείς λοιπόν, δοκιμάζουμε την δικίνητη έκδοση, η οποία φυσικά και σχεδιαστικά δε διαφέρει σε κάτι από τις υπόλοιπες της γκάμας, με τα βλέμματα να τραβάει ο μπροστά  προφυλακτήρας και η γρίλια που πλαισιώνεται από τους LED προβολείς.

Από 18.570 ευρώ
Το ήπια υβριδικό Vitara είναι διαθέσιμο από το αρχικό εξοπλιστικό επίπεδο GL με κόστος 18.570 ευρώ, το οποίο μετά την κατάργηση του 1.000άρη κινητήρα είναι και το πιο προσιτό της γκάμας. Από το στάνταρ εξοπλισμό θα συναντήσουμε μια δέσμη συστημάτων ασφαλείας με αυτόνομο φρένο και adaptive cruise control, αλλά και έξτρα ανέσεις όπως ο αυτόματος κλιματισμός ή τους προβολείς ομίχλης, στοιχεία που συνήθως συναντώνται σε μεσαίες εκδόσεις. Από την άλλη βέβαια θα θέλαμε να υπήρχαν πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και μια οθόνη αφής. Γι αυτό και θα προτιμούσαμε την επόμενη έκδοση GL+, που τα διαθέτει, με τιμή από 19.770 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ