Τραβάει από χαμηλά, έχει «νεύρο» και επιτυγχάνει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

Κινητήρας: Σε γεμίζει ο 1,4 λτ. Boosterjer 

187.171 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/9/2020
 

Ο 1.400άρης Boosterjer δεν συναντάται για πρώτη φορά στο Vitara, ωστόσο δέχτηκε τις απαραίτητες αναβαθμίσεις και σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα καταφέρνει να είναι οικονομικότερος και αποδοτικότερος παρά το γεγονός πως απώλεσε 11 ίππους. Η ονομαστική ισχύς του είναι στους 129 ίππους με 235 Nm ροπής ωστόσο τη διαφορά την κάνει το 48βολτο σύστημα, που του δίνει έξτρα ισχύ στις επιταχύνσεις ενισχύοντας την προσφερόμενη ροπή.

Έτσι το σύνολο σε κερδίζει με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη του άμεσα και χωρίς ξεσπάσματα, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλές επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,7 δλ. και το 60-100 σε μόλις 6,9 με πέμπτη σχέση. 

Σχετικά με την κατανάλωση οι μετρήσεις μας έδειξαν 7,0 λτ./100 χλμ.. το μυστικό για την χαμηλή κατανάλωση κρύβεται στην επιβράδυνση, όπου η ηλεκτρογεννήτρια διατηρεί την λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ