Μέσα στην ερχόμενη 10ετία, η Mercedes-Benz Trucks θα έχει λανσάρει πολλαπλά υβριδικά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα βαρέα φορτηγά.

Στις αρχές του 2021 θα αρχίσει η μαζική παραγωγή του νέου eActros ενώ…

… θα ακολουθήσει από το 2022 το νέο eEconic.

Παράλληλα, μέσα στην ερχόμενη πενταετία θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής...

... ενός μελλοντικού φορτηγού με σύστημα fuel-cells.

Ενας «γαλαξίας» τεχνολογικών καινοτομίων

Μέσα στην ερχόμενη 10ετία, η Mercedes-Benz Trucks θα λανσάρει πολλαπλά υβριδικά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα βαρέα φορτηγά!

 
Μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους που επηρεάζουν στην παρούσα φάση τη λειτουργία των απανταχού μεταφορικών επιχειρήσεων, είναι η διατήρηση του λειτουργικού κόστους τους σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα. 
Την ίδια στιγμή, οι ολοένα και αυστηρότερες νόρμες που αφορούν στο περιβαλλοντικό αντίκτυπο των Μεταφορών (όλων των τύπων), αναμένεται να επιφέρουν σημαντική μείωση στις εκπομπές ρύπων όλων των τύπων οχημάτων, ειδικά των βαρέων επαγγελματικών, μέσα στις αμέσως επόμενες δεκαετίες. 
Με αυτό το δεδομένο, η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε πρόσφατα μια σειρά από νέες προτάσεις οχημάτων καθώς και τεχνολογικές καινοτομίες εκ των οποίων, κάποιες βρίσκονται ακόμη σε πειραματικό στάδιο. 
Παράλληλα όμως, αρκετές από αυτές είναι ήδη διαθέσιμες ή πρόκειται να λανσαριστούν σύντομα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.Μέχρι πρότινος, η Mercedes-Benz Trucks είχε αποκαλύψει πως κατά τη διάρκεια της ερχόμενης 2ετίας θα ξεκινούσε τη διάθεση δύο νέων –αμιγώς ηλεκτροκίνητων- φορτηγών οχημάτων στην ΕΕ. 
Ο λόγος για τα «eActros» και «eEconic» που σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, αναμένεται να λανσαριστούν διαδοχικά στις αρχές του 2021 (το πρώτο) και κατά τη διάρκεια του 2022 (το δεύτερο). 
Το «eActros» είναι η πρώτη ηλεκτρική έκδοση του κορυφαίου εκπροσώπου της Mercedes-Benz Trucks και θα είναι διαθέσιμο με μεικτό βάρος από 18 – 25t. Χάρη στην ύπαρξη δύο ηλεκτροκινητήρων με απόδοση 125 kW έκαστος (περίπου 170 ίπποι) και συνδυασμένη ροπή 485 Nm είναι σε θέση να ανταποκριθεί με άνεση σε πάσης φύσεως αστικές –βαριές- μεταφορές, δεδομένου ότι η μέγιστη αυτονομία του ανέρχεται στα 200 χλμ. 
Ωστόσο, οι βλέψεις της εταιρείας δεν σταματούν εκεί καθώς, μέσα στο 2ο μισό της τρέχουσας δεκαετίας θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή και μιας επιπλέον έκδοσης του eActros με την ονομασία «eActros Longhaul» (προς το παρόν) που διαφοροποιείται από το γεγονός που θα προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 500 χλμ., γεγονός που αυξάνει την… παλέτα χρήσεων στην οποία μπορεί να ανταποκριθεί. 
Ωστόσο, τα πιο σημαντικά… νέα από το στρατόπεδο της Mercedes-Benz Trucks αφορούν στην πρώτη επίσημη παρουσίαση ενός νέου, πρωτότυπου, φορτηγού οχήματος με την ονομασία «GenH2 Truck». 
Το εν λόγω πρωτότυπο όχημα που υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες χρήσεις από το 2023, βασίζεται στο σύστημα fuel-cells με καύσιμο το υδρογόνο, προκειμένου να πραγματοποιεί δρομολόγια έως και 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό
Πληροφοριακά αναφέρουμε πως το GenH2 Truck έχει ανακοινωθεί πως θα έχει μεικτό βάρος 40t. και θα μπορεί να υποστηρίξει με άνεση τη μεταφορά φορτίων έως και 25t.!