Το εσωτερικό του Panda είναι ευχάριστο σχεδιαστικά και μοντέρνο. Δείχνει επίσης πιο «πλούσιο» από αυτό του ηλεκτρικού Citigo και το φινίρισμα είναι απόλυτα ικανοποιητικό.

Ψηλά τοποθετημένος και σε βολική θέση ο επιλογέας του κιβωτίου στο Panda CNG. O οδηγός μπορεί να κάνει εναλλαγή καυσίμου όποτε το επιθυμεί με κουμπί στο ταμπλό.

Οι δεξαμενές έχουν κλέψει 25 λτ. από το χώρο αποσκευών του Fiat Panda CNG και έτσι με την πλάτη του πίσω καθίσματος στη θέση της δεν ξεπερνά τα 200 λτ..

Πρακτικό, καλό ποιοτικά, αλλά λιτό σχεδιαστικά είναι το ταμπλό του ηλεκτρικού Skoda Citigo. Ελάχιστες είναι οι λεπτομέρειες που δείχνουν πως μπαίνει στην πρίζα.

Στην επιλογή D του κιβωτίου μιας σχέσης του ηλεκτρικού Citigo, ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει χειροκίνητα την δύναμη ανάκτησης σε κλίμακα από το 1 έως 3 κινώντας το λεβιέ δεξιά-αριστερά.

Eυέλικτο, σβέλτο και πολύ εύκολο μέσα στην πόλη είναι το ηλεκτρικό μίνι της Skoda. H θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και θα τους βολέψει όλους.

Ποιο είναι πιο ευρύχωρο;

60.944 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2020
 

Στην αστική καθημερινότητα οι χώροι ενός μίνι «μετράνε». Το ηλεκτρικό Citigo είναι φαρδύτερο και πιο ευρύχωρο στους πίσω επιβάτες, ενώ έχει και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (250 λτ.). Το τελευταίο δεν έχει επηρεαστεί ουσιαστικά σε μέγεθος χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα κάτω από τα καθίσματα. Από την άλλη όμως το Panda CNG έχει 5θέσια έγκριση με αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα και μπόλικο «αέρα» για τα κεφάλια. Οι δεξαμενές φυσικού αερίου όμως έχουν «κλέψει» 25 λίτρα από το χώρο αποσκευών που περιορίζεται στα 200 λτ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια