Ο διπλού καυσίμου 0,9 TwinAir είναι εξαιρετικά οικονομικός στην καθημερινότητα, είναι όμως και αρκετά θορυβώδης. Εξαντλώντας τα αποθέματα και των δύο καυσίμων, η αυτονομία του Panda CNG ξεπερνά τα 850 χλμ.

Οι επιδόσεις του ηλεκτρικού Skoda Citigo e iV είναι γαργαλιστικές για τα δεδομένα της καθημερινότητας. Η αυτονομία μέσα στην πόλη πλησιάζει τα 250 χιλιόμετρα, ενώ καταναλώνει μόλις 1,1 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Το Panda CNG έχει τιμή... κανόνι και αυτονομία που δεν σε προβληματίζει. Η διαφορά των 5.300 ευρώ του δίνει ένα προβάδισμα ετών σε απόσβεση ακόμη και αν βάλεις κάτω τα κόστη χρήσης και συντήρησης.

Εύκολο, ευέλικτο και κορυφαίο σε κατανάλωση μέσα στην πόλη το ηλεκτρικό Citigo. αν κινείσαι σε μεγάλες οδικές αρτηρίες, η μπαταρία αδειάζει γρήγορα.

Ποιο είναι καλύτερο στην οδήγηση;

60.948 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2020
 

Στην πόλη, το αγαπημένο τους πεδίο δράσης, είναι εξαιρετικά και τα δύο. Είναι ευκολόχρηστα, άνετα, πρακτικά, ευέλικτα και παρκάρουν για πλάκα. Ωστόσο, η σπιρτάδα, η χαμηλή θέση οδήγησης και η ησυχία του ηλεκτρικού Citigo του χαρίζουν ένα πόντο παραπάνω. Έξω από την πόλη, παρά την έντεχνη κάλυψη του μεγάλου βάρους, fun to drive δε το λες ωστόσο δεν μπορείς να μην του αποδόσεις τα εύσημα για τη σταθερότητα και την αποτελεσματικότητά του. Βέβαια για ταξίδι ούτε λόγος, αφού υπάρχει ο περιορισμός της αυτονομίας και της ανάγκης για φόρτιση κάθε 180-200 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια