Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Να σχολιάσω για το θέμα απόσβεσης στη διαφορά τιμής. Από το επίσημο site έχουμε την κατανάλωση WLTP https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/09/TD-CITIGOe-iV-en.pdf 135–164 βατ/χλμ Άρα μέσο όρο 14,95 κιλο-βάτ/100χλμ Επιλέγοντας για φόρτιση αναγκαστικά και αποκλειστικά νυχτερινό ρεύμα, μόνο σε γκαράζ και σε εναλλακτικό πάροχο (δε θα αναφερθώ) έχουμε με έκπτωση συνέπειας 0,05949€/kw Όμως αν το αμάξι καθημερινά κάνει 50χλμ και σύμφωνα με το Μέσο Όρο στην Ελλάδα που ένα νοικοκυριό καίει 1200kw/τετράμηνο, θα επιβαρυνθεί επιπλέον 897κιλοβαρώρες ξεπερνώντας τις 2000kw/τετράμηνο Προσθέτουμε τις ΥΚΩ +0,03 ,λοιπές χρεώσεις 0,00007 και ΕΤΜΕΑΡ 0,017 συν ΦΠΑ 6% πάει 0,1129536€/Kw ,άρα κατανάλωση μικρή μεν αλλά υπαρκτή είναι ~1,7Ε/100χλμ (με ΔΕΗ και χωρίς νυχτερινό το αφήνουμε καλύτερα!) Το panda (κάτοχος) καίει 3.5Ε/100χλμ μέσο όρο. Η διαφορά στην τιμή είναι τεράστια 9000Ε (χωρίς επιδότηση), αλλά έστω οτι κάποιος δικαιούται η τιμή βγαίνει 18.603E με απόσυρση (δεν ξέρω πως υπολόγισαν στο άρθρο λανθασμένα) , άρα διαφορά >6000Ε Τα τέλη κυκλοφορίας αντισταθμίζονται απο τα διπλά ασφάλιστρα του ηλεκτρικού Τα service αντισταθμίζονται απο την αναπόφευκτη αλλαγή μπαταριάς στα χιλιόμετρα που θα δείτε σε λίγο για την απόσβεση (με προϋπόθεση οτι θα έχουν πέσει τιμές στην αντικατάσταση μπαταρίας) Έστω 5000Ε διαφορά στην αξία απόκτησης, έχουμε 3,5Ε-1,7Ε=1,8Ε/100χλμ διαφορά... Δηλαδή πρέπει να διανύσουμε πάνω απο 270000 χλμ για ξεκινήσουμε την απόσβεση με προυπόθεση Φόρτιση σε γκαραζ Νυχτερινό μόνο σε άλλο πάροχο Έχουμε αποσύρει όχημα αξίας 1000Ε Έχουμε μπει στην επιδότηση. Διακόσιες εβδομήντα χιλιάδες!!!! Καταλήγω στο οτι δε συμφέρει ή είναι η ιδέα μου???!!!
Σρυ κιόλας, ιδέα μου είναι ότι το Panda είναι περισσότερο άνετο πίσω, από τις φωτογραφίες και μόνο, παρά τα νούμερα των πινάκων που δηλώνουν το αντίθετο; Στο δια ταύτα, το skoda απαγορευτικό για εκτός Αθήνας, ούτε καν Θεσσαλονίκη μεριά. Όλο και μια Χαλκιδική θα θες να πας, να σκέφτεσαι αν θα φτάσεις Πολύχρονο και να ψάχνεις πρίζα; Εκτός αν έχεις δεύτερο αυτοκίνητο, που σημαίνει αυτομάτως by by το όποιο κέρδος από μηδενικά κόστη χρήσης. Οπότε, fiat για σαλόνια και αλώνια.