Το νέο Kuga διαθέτει μοναδική γκάμα κινητήρων για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover, με 7 διαφορετικά σύνολα έως και 225 ίππους.

Πέρα από τιε εκδόσεις πετρελαίου κει βενζίνης που υπάρχουν στο απερχόμενο μοντέλο, στη νέα γενιά θα συναντήσουμε και όλα τα είδη υβριδικών συνόλων.

Κινητήρες: Με τρία διαφορετικά υβριδικά συστήματα

92.515 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2020
 

Αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις στο νέο Kuga είναι η γκάμα των κινητήριων συνόλων του, μοναδική για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover. Πλέον στη γκάμα του πέρα από τις προϋπάρχουσες επιλογές σε βενζίνη και diesel, θα συναντήσουμε και εξηλεκτρισμένες λύσεις, με όλα τα πιθανά υβριδικά συστήματα. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα σύνολα θα συνδυάζονται (ανάλογα της έκδοσης) με 6τάχυτο μηχανικό ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, καθώς και σύστημα τετρακίνησης.

Αναλυτικότερα υπάρχει ο 1,5 Εcoboost βενζινοκινητήρας με 120 και 150 ίππους, δύο turbodiesel 1,5 και 2,0 λτ με 120 και 190 ίππους αντίστοιχα, ένα 48βόλτο mild hybrid ντίζελ 150 ίππων, ένα plug-in υβριδικό με βάση έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λτ., ενώ έπεται κι ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο με το ίδιο θερμικό μοτέρ. Αναμφίβολα η πιο συναρπαστική εκδοχή είναι η Plug-in υβριδική, με φόρτιση δηλαδή και από πρίζα. Συνδυάζει έναν 2,5 λτ. βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για συνδυαστική ισχύ 225 ίππων. Η χωρητικότητας 14,4 kWh μπαταρία παρέχει ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ. και μάλιστα για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Σε οικιακή πρίζα 230 Volt θέλει λιγότερο από 6 ώρες για να φορτίσει πλήρως, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι μόλις 1,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 32 γρ./χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια