Όμορφο και σύγχρονο το εσωτερικό του Puma. Ξεχωρίζει η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών.

Πολύ καλό σε ποιότητα και φινίρισμα είναι το εσωτερικό του C-HR. Το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, προβάλει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

Ford Puma mHEV Vs Toyota C-HR Hybrid

136.033 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2021
 

Απολαυστικά και οικονομικά: Το πιο fun to drive Β-SUV συναντά το πιο fun to drive C-SUV. Ford Puma και Toyota C-HR μπορεί να ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, ωστόσο έχουν πολλά κοινά σημεία, όπως ότι διαθέτουν εξηλεκτρισμένες εκδόσεις.


Τα SUV έχουν προ πολλού κερδίσει τη «μάχη» των δημοφιλέστερων μοντέλων και αν όχι απαραίτητα τη «μάχη» των αγοραστών, σίγουρα αυτή των κατασκευαστών, καθώς όλοι εκεί έχουν ρίξει κατά κύριο λόγο το βάρος τους. Σαφώς έχουν τα πλεονεκτήματά τους, τα οποία έχουμε αναλύσει πολλές φορές, ωστόσο αν σε κάτι υστερούν είναι κυρίως στο δυναμισμό και το fun to drive. Όλα όμως;

Όχι βέβαια! Υπάρχουν και εξαιρέσεις, μοντέλα SUV, τα οποία διαθέτουν μια πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση και «φροντίζουν» περισσότερο στην απόλαυση του οδηγού. Τα Ford Puma και Toyota C-HR είναι τα κορυφαία στην κατηγορία τους σε αυτόν τον τομέα και παράλληλα διακρίνονται και για την τολμηρή τους σχεδίαση. Με δεδομένο πως η διαφορά στην τιμή αγοράς είναι μικρή, από 20.932 ευρώ το Puma των 125 ίππων στην πλούσια έκδοση Titanium (θα προτιμούσαμε βέβαια την ST-Line για 300 ευρώ επιπλέον) και από 22.830 ευρώ το C-HR των 122 στη βασική C-Enter, ποιο θα προτιμούσατε;

Εμφάνιση: Ξεχωριστά και μοναδικά
Μοντέρνα, δυναμικά και ιδιαίτερα είναι αισθητικά τα δύο μοντέλα. Ξεκινώντας από το μικρότερο Puma (4,18 μ. μήκος), ξεχωρίζει ο δυναμισμός του, κυρίως χάρη στο καμπυλωτό του αμάξωμα, με τους τονισμένους θόλους και τη μεγάλη γρίλια της μάσκας, ενώ τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, δημιουργούν ένα αποτέλεσμα που θυμίζει baby-Porsche. Δεν πάει πίσω και το C-HR που θα κερδίσει το βλέμμα, χάρη στην αιχμηρή σχεδίαση, με τις περίτεχνες ακμές και γωνίες καθώς και την κουπέ σχεδίασή του. Μια σχεδίαση που καμουφλάρει οπτικά τους 18 πόντους (μήκος 4,36 μ.) που είναι πιο μακρύ το αμάξωμά του.

Εσωτερικό: C-HR σε κατασκευή, πιο πλούσιο και hi-tech το Puma
Περνώντας στην καμπίνα των δύο μοντέλων, αμέσως καταλαβαίνεις πως πρόκειται για δύο στιβαρές κατασκευές με προσεγμένο φινίρισμα. Στο C-HR θα συναντήσουμε εκτενέστερη χρήση μαλακών υλικών και ελαφρώς καλύτερη συναρμολόγηση, διαμορφώνοντας έτσι συνολικά ένα πολύ ποιοτικό αποτέλεσμα, οδηγοκεντρικής φιλοσοφίας, με ελάχιστους διακόπτες και οθόνη στραμμένη προς τον οδηγό. 

Από την άλλη το Puma προτάσσει ένα πιο hi-tech προφίλ, με στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, ασύρματη φόρτιση κινητού, καθώς και έναν εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ highlight αποτελούν τα στάνταρ καθίσματα με σύστημα μασάζ τριών επιπέδων έντασης, αλλά και το ηχοσύστημα Β&Ο με δέκα ηχεία. 

Στον τομέα της πρακτικότητας και των χώρων, το C-HR έχει το προβάδισμα λόγω μεγαλύτερων διαστάσεων και μεταξονίου, ειδικά όσον αφορά στο φάρδος του πίσω καθίσματος, ωστόσο η coupe σχεδίασή του περιορίζει την ορατότητα προς τα έξω για τους πίσω, ακόμη και για ενήλικες. Διαφορά θα δούμε στο χώρο του πορτ-μπαγκάζ με το Puma να πλεονεκτεί τόσο σε χωρητικότητα, με 481 λτ. έναντι 377 λτ., αλλά και σε πρακτικότητα, χάρη στο MegaBox.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια