Η Toyota εξελίσσει σε συνεργασία με την εταιρεία Hino Motors ένα νέο φορτηγό με κυψέλες καυσίμων (fuel-cells) και καύσιμο το υδρογόνο.

Fuel cell φορτηγά εξελίσσει η Toyota

Σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής φορτηγών Hino Motors, η Toyota εξελίσσει ένα νέο φορτηγό με τεχνολογία fuel-cells και μέγιστη αυτονομία τουλάχιστον 600 χλμ.

 
Με βασικό στόχο τη μείωση των εκπομπών ρύπων των οχημάτων της κατά 90% έως το 2050 σε σχέση με τα δεδομένα του 2010, η Toyota εξελίσσει μεταξύ άλλων και βαρέα επαγγελματικά οχήματα σε συνεργασία με τη Hino Motors.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το υπό εξέλιξη φορτηγό θα είναι μεικτού βάρους 25t. και με μήκος περίπου 12μ. ενώ, βασίζεται στο πλαίσιο του μοντέλου «Profia» της Hino, που ωστόσο έχει δεχθεί εκτεταμένες τροποποιήσεις προκειμένου να είναι σε θέση να υποστηρίξει το ειδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης καθώς και τις –διπλές- κυψέλες καυσίμου (fuel-cells) της Toyota, που είναι αντίστοιχες με αυτές που η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει για τη νέα γενιά του μοντέλου Mirai.
Το εν λόγω φορτηγό θα έχει μέγιστη αυτονομία έως και 600 χλμ. ενώ, εκτός των κυψελών καυσίμου, εφοδιάζεται και με μια μικρή συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, προκειμένου να αποθηκεύεται προσωρινά το φορτίο που παράγεται από τις μονάδες fuel-cells, προτού μεταβιβαστεί στον ηλεκτροκινητήρα του οχήματος.
Περισσότερα σύντομα…