Η ποιότητα στην καμπίνα επιβατών του Hyundai Kona είναι σε πολύ καλά επίπεδα, παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών.

Σύγχρονος και όμορφος ο διάκοσμος στην καμπίνα του κορυφαίου C-HR, ενώ είναι εμφανής και η υψηλή ποιότητα της κατασκευής του.

Στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο Kona.

Μπόλικος αέρας για τα γόνατα, αλλά και μια κλειστοφοβική αίσθηση για τους πίσω επιβάτες στο C-HR.

Iκανοποιητικός χώρος αποσκευών του Hyundai Kona.

Κινητήρες, εσωτερικό-χώροι

155.622 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/4/2021
 

Κινητήρες: Οι επιδόσεις για το Kona, η οικονομία για το C-HR
Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πολλά άλογα, αλλά η φιλοσοφία τους είναι διαμετρικά αντίθετη. Έτσι το Kona χρησιμοποιεί έναν μοντέρνο turbo κινητήρα 1,6 λτ. με 198 άλογα, ενώ το C-HR συνδυάζει 2λιτρο θερμικό κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία για να δημιουργήσει ένα αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα, που αποδίδει συνδυαστικά 184 άλογα.

Στην πράξη το Kona έχει αρκετό νεύρο στις χαμηλές στροφές και μαζεύει γρήγορα τα χιλιόμετρα επιταχύνοντας δυναμικά σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, χωρίς να κομπιάζει ή να «κρεμάει» απότομα. Σε αυτό συνεισφέρει και το στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, χωρίς όμως να υπάρχουν απότομα ξεσπάσματα ή κάποιος ιδιαίτερος ήχος. Έτσι το σύνολο μπορεί να υπολείπεται σε αίσθηση, ξεχειλίζει όμως από ουσία μιας και οι μετρήσεις μας έδειξαν εξαιρετικά νούμερα, τα οποία αφήνουν πίσω το μεγαλύτερο, βαρύτερο, αλλά και με 14 άλογα λιγότερα, Toyota C-HR.

Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα του C-HR είναι ακόμη πιο ήπιο στον τρόπο που απλώνει τη δύναμή του, αλλά στην πράξη το σύνολο εντυπωσιάζει με το τράβηγμά του και την απόδοσή του. Το σοφιστικέ κιβώτιο, που σε λειτουργία θυμίζει ένα τυπικό συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέση (CVT) συνδυάζεται ευχάριστα με αυτή την έκδοση του C-HR, ωστόσο παρουσιάζει κάποια χαρακτηριστικά αδράνειας και προκαλεί θόρυβο στις επιταχύνσεις, γεγονός που δεν αλλοιώνει εν τέλει το «θερμό» χαρακτήρα του μοντέλου. Το μεγάλο πλεονέκτημα, όμως, είναι η οικονομία μιας και την περισσότερη ώρα λειτουργίας του, το σύνολο δουλεύει ηλεκτρικά και έτσι η μέση κατανάλωση γυροφέρνει τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με προσοχή και οικονομική λειτουργία μπορεί να πέσει και κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Σε αντίθεση, η μέση κατανάλωση του Kona είναι κοντά στα 9,5 λτ./100 χλμ. αν και χωρίς πίεση και συνεχή χρήση της οικονομικής λειτουργίας μπορεί να πέσει στα 8 λτ./100 χλμ..
 
Εσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιακό το C-HR, μεγαλύτερος χώρος αποσκευών για το Kona
Το εσωτερικό της κορυφαίας έκδοσης του C-HR δεν διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες με τον διάκοσμο να είναι σύγχρονος και όμορφος, ενώ είναι εμφανής και η υψηλή ποιότητα της κατασκευής του. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η αιωρούμενη οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και η δερμάτινη επένδυση στο πάνω μέρος, ενώ για τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης φροντίζουν τα ημιμπάκετ εμπρός καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη, με τη θέση οδήγησης να είναι και πάλι ευχάριστη και να τονίζει με τη σειρά της τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Στο Kona την παράσταση κλέβει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, ο οποίος είναι ευανάγνωστος και όμορφος αισθητικά, ενώ διαθέτει 3 προφίλ για να επιλέξει ο οδηγός όποιο επιθυμεί. Δεξιά βρίσκεται η οθόνη αφής των 8 ιντσών με την ποιότητα να είναι σε πολύ καλά επίπεδα, παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών. Την ευχάριστη εικόνα ενισχύουν οι ποιοτικές επενδύσεις και οι αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Χωροταξικά το Kona δεν υστερεί απέναντι στο μεγαλύτερο C-HR. Το τελευταίο προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω, αλλά τα μικρά παράθυρα σε συνδυασμό με την κουπέ γραμμή της οροφής δημιουργούν μια κλειστοφοβική αίσθηση, ενώ η μπαταρία κλέβει λίτρα από το χώρο αποσκευών: Του Κοna με 374 λτ. είναι 16 λτ. μεγαλύτερος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ