Το ηλεκτρικό Kona έχει πραγματική αυτονομία άνω των 400 χλμ. σε μικτές συνθήκες, ενώ αποκλειστικά εντός πόλης κοντά στα 550 χλμ..

Η μπαταρία των 62 kWh του LEAF δίνει αυτονομία 355 χλμ.. Για μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας διαθέτει λειτουργία «ECO», αλλά και λειτουργία ανάκτησης ενέργειας.

Κινητήρας: Μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία στο Kona

44.858 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2020
 

Οι ηλεκτροκινητήρες που εφοδιάζουν τα δύο μοντέλα είναι σταθερού μαγνήτη με αυτόν του LEAF να αποδίδει 217 ίππους και 340 Nm ροπής,8 ενώ του Kona αποδίδει 204 ίππους με 290 Nm ροπής. Στην πράξη και οι δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν άμεση απόκριση στο γκάζι με εκρηκτικό τέμπο και πολύ καλές επιδόσεις, με τον Kona να έχει ένα ισχνό –αμελητέο- προβάδισμα, μερικών δεκάτων του δευτερόλεπτου. Η ουσιώδης διαφορά ωστόσο είναι στην πραγματική αυτονομία, όπου η μπαταρία των 64 kWh του Kona «άντεξε» για 400 χλμ. σε μικτές συνθήκες, έναντι 355 χλμ. της 62άρας μπαταρίας του LEAF e+. Πάντως σε αστικές συνθήκες, εκεί δηλαδή που θα περάσει το περισσότερο χρόνο λειτουργίας κάθε μοντέλο, η αυτονομία είναι μεγαλύτερη, χάρη στην δυνατότητα ανάκτηση ενέργειας. Για μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας το LEAF διαθέτει λειτουργία «ECO», ενώ στο Kona μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στα Eco+, Eco, Normal και Sport.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ