Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα του ηλεκτρικού Kona διαχειρίζονται αποτελεσματικά το έξτρα βάρος και τις μετατοπίσεις του αμαξώματος.

Το LEAF στο δρόμο είναι αρκετά ευκολοδήγητο και παράλληλα διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Στο δρόμο: Κυνηγώντας την ανάκτηση & αποφεύγοντας το φρένο

44.845 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2020
 

Τα ηλεκτρικά μοντέλα σε παρασύρουν σε ένα διαφορετικό τρόπο οδήγησης, με σκοπό τη μεγαλύτερη δυνατή ανάκτηση ενέργειας. Πρώτα ηθελημένα και μετά χωρίς να το καταλαβαίνεις. Στο Kona o οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το ποσοστό ανάκτησης και επιβράδυνσης όταν αφήνεις το γκάζι αντίστοιχα, μέσω paddles πίσω από το τιμόνι, τα οποία ορίζουν τέσσερα διαφορετικά επίπεδα, ενώ με παρατεταμένο τράβηγμα του αριστερού ακινητοποιείται το όχημα. Έτσι πρακτικά μπορείς να οδηγείς μόνο με ένα πεντάλ, ειδικά σε συνθήκες πόλης. Το συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης βέβαια, εισήγαγε πρώτο το LEAF μέσω του e-pedal, το οποίο μάλιστα σου επιτρέπει να μην ακουμπάς καν το φρένο ακόμα όταν και όταν είσαι ακινητοποιημένος, όπως σε φανάρι.

Σε συνθήκες οδήγησης σε ανοιχτό δρόμο, το μοντέλο της Nissan, παρά το μέγεθός του είναι εύκολο στο χειρισμό και διαμορφώνει ένα σχετικά άνετο προφίλ. Παίζει κομβικό ρόλο σε αυτό η καλή ποιότητα κύλισης και οι ομαλές αντιδράσεις της ανάρτησης όταν συναντά κακοτεχνίες. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το χαμηλό κέντρο βάρους θα συγκρατήσει την κλίση στις στροφές, ωστόσο το αυξημένο βάρος θα επιφέρει αδράνεια σε απότομες μετατοπίσεις. To Kona από την πλευρά του, έχει πιο σφιχτή ρύθμιση, η οποία ακολουθεί αρχιτεκτονική με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους. Έτσι καταφέρνει να μην παίρνει έντονες κλίσεις και να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου με αποτελεσματικότητα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ