Το πλήρως ηλεκτροκίνητο VW eTransporter 6.1 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην αγορά της Μ. Βρετανίας.

Η εν λόγω έκδοση αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Volkswagen με την εταιρεία ABT…

… και η μέγιστη αυτονομία του οχήματος ανέρχεται στα 132 χλμ.

Ξεκινά η εμπορική πορεία του VW eTransporter 6.1

Η Volkswagen CV ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του ηλεκτροκίνητου eTransporter 6.1 στην αγορά της Μ. Βρετανίας και φυσικά… έπεται συνέχεια.

 
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα έχει συνεργαστεί με την εταιρεία ABT στην εξέλιξη ειδικών –ηλεκτροκίνητων- εκδόσεων για τα Transporter 6.1 και Caddy.
Οι εν λόγω εκδόσεις της υπάρχουσας γενιά του γερμανικού Μεσαίου Van ξεκίνησαν την εμπορική τους πορεία και στην αγορά της Μ. Βρετανίας, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως το eTransporter 6.1 προσφέρει αυτονομία έως 132 χλμ. (με βάση το πρότυπο WLTP) σε πλήρως ηλεκτροκίνητη λειτουργία ενώ ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης του ανέρχεται στα 6,7 κ.μ. Παράλληλα, η φόρτιση των μπαταριών του στο 80% της χωρητικότητας τους, μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε μόλις 45 λεπτά της ώρας.
Η χωρητικότητα των μπαταριών ανέρχεται στις 37,3 kWh ωστόσο, η VWCV αναφέρει πως θα μπορούσε να προσφέρει το eTransporter 6.1 και με μπαταρίες χωρητικότητας 74,6 kWh αν η ζήτηση είναι η αρμόζουσα, με τη μέγιστη αυτονομία να αυξάνεται σε αυτήν την περίπτωση στα 240 χλμ. περίπου.
Οι εν λόγω εκδόσεις εφοδιάζονται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 110 ίππων (83 kW) και η επιτάχυνση από στάση στα 100 χ.α.ώ. διαρκεί 17,4δλ. Φυσικά η λειτουργία του οχήματος είναι πλήρως αθόρυβη ενώ ιδιαίτερα χαμηλά διατηρείται και το Συνολικό Κόστος Συντήρησης.
Παράλληλα, οι μεταφορικές δυνατότητες του eTransporter 6.1 είναι αντίστοιχες με αυτές των συμβατικών εκδόσεων δεδομένου ότι, ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 6,7 κ.μ. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 1.001 κιλά αντίστοιχα.
Στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το eTransporter 6.1 έχει να επιδείξει κιβώτιο DSG με διπλό συμπλέκτη και όταν ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση «D» το σύστημα μεταφέρει το 75% της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα στους τροχούς ενώ με το πάτημα του γκαζιού… στο πάτωμα (kick-down) η απόδοση αυξάνεται στο 100%.
Καταλήγοντας, να αναφέρουμε πως ο εξοπλισμός είναι πλήρης σε ότι αφορά στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού (Front Assist με City Emergency Braking, Crosswind Assist κ.ά.) αλλά και στις ηλεκτρονικές ευκολίες (αισθητήρες φωτός / υγρασίας, θερμαινόμενο παρμπρίζ, αισθητήρες parking κ.ά.).