Το κόστος για την προ-παραγγελία του ηλεκτροκίνητου Pick-Up της Nikola Motors, κυμαίνεται από τα 250 – 5.000 ευρώ.

Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες του Nikola Badger

Το ηλεκτρικό (διαθέσιμο και σε fuel-cells εκδόσεις) Pick-Up της εταιρείας Nikola αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στον Δεκέμβριο και για την προ-παραγγελία του απαιτούνται 250 – 5.000 δολάρια.

 
Η εταιρεία Nikola Motors έχει ανακοινώσει επίσημα πως προτίθεται να λανσάρει ένα νέο Pick-Up με την ονομασία «Badger» το οποίο θα είναι φυσικά ηλεκτροκίνητο και αναμένεται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Rivian R1T και Tesla Cybertruck.
Το κόστος που απαιτείται να καταβάλει κάποιος για να προ-παραγγείλει έναν από τους… ασβούς (Badger = ασβός) της Nikola Motors κυμαίνεται από τα 250 έως και τα 5.000 δολάρια ενώ, με βάση την ανακοίνωση της εταιρείας, θα περιλαμβάνει και εισιτήριο – πρόσκληση στην εκδήλωση που θα διοργανωθεί από 3 – 5 Δεκεμβρίου στο «Nikola World» όπου και το Badger θα παρουσιαστεί επίσημα. Μάλιστα δεν αποκλείεται οι συμμετέχοντες στην εν λόγω εκδήλωση να έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν το Badger για πρώτη φορά.
Σε κάθε περίπτωση, το εν λόγω Pick-Up θα είναι διαθέσιμο τόσο σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες (BEV) εκδόσεις όσο και σε αντίστοιχες με σύστημα fuel-cells (FCEV) με καύσιμο το υδρογόνο.
Αναλόγως του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, το Nikola Badger θα αποδίδει ισχύ από 455 – 906 ίππους, ροπή έως 1.329 Nm ενώ, η μέγιστη αυτονομία του θα ανέρχεται έως και στα 1.000 χλμ. Τέλος, για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα του μήκος 5,89μ. αμαξώματος του Badger (με δυνατότητα έλξης φορτίων έως και 3,5t.) απαιτούνται μόλις 2,9 δλ.!
Ωστόσο, αν όλα τα παραπάνω δεν έφταναν για να σας κεντρίσουν το ενδιαφέρουν, αξίζει να αναφέρουμε πως με βάση τις δηλώσεις του κ. Trevor Milton, Διευθύνοντος Συμβούλου της Nikola Motors, το Badger θα είναι εφοδιασμένο και ειδική… πηγή πόσιμου νερού!
Πιο συγκεκριμένα, στις εκδόσεις FCEV του Nikola Badger με σύστημα κυψελών καυσίμου (fuel cells), κατά την επεξεργασία του υδρογόνου (καύσιμο) για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα, το μόνο κατάλοιπο είναι νερό και μάλιστα πόσιμο.
Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Milton, η εν λόγω ποσότητα νερού θα χρησιμοποιείται για τους υαλοκαθαριστήρες ή για κατανάλωση από τους επιβάτες του οχήματος…!