Με αυτονομία της τάξης των 265 χλμ. θα λανσαριστεί έως το τέλος της χρονιάς το νέο Renault Kangoo Van E-TECH Electric.

Πλήθος επιλογών φόρτισης για το νέας γενιάς ηλεκτρικό Kangoo, οι συμβατικές εκδόσεις του οποίου θα λανσαριστούν στην Ευρώπη από τον προσεχή Ιούνιο.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του οχήματος είναι η απουσία της μεσαίας κολώνας, που επιτρέπει τη δημιουργία του μεγαλύτερου πλευρικού ανοίγματος της κατηγορίας, πλάτους 1.446 χλστ.

Διαθέσιμο σε 2 μήκη αμαξώματος και 2, 3 ή 5 καθίσματα, το νέο Kangoo Van εξοπλίζεται με 7άρι αυτόματο (EDC) ή 6άρι μηχανικό κιβώτιο, κινητήρα βενζίνης 1,3 TCE (100 – 130hp) ή τον 1,5 Blue dCi (75 – 115hp).

Στην κοντή έκδοση ο χώρος φόρτωσης έχει όγκο έως και 3,9 κ.μ. και στη μακριά μέχρι 4,9 κ.μ. Με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού, μπορούν να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους 3,05 μ.

Ευρύχωρο, σύγχρονης σχεδίασης, καλοφτιαγμένο και πλούσια εξοπλισμένο το σαλόνι του νέου Kangoo Van, το ωφέλιμο φορτίο του οποίου ξεκινά από τα 600 κιλά και φτάνει σχεδόν στον ένα τόνο.

Μέσα στο 2021 το νέο ηλεκτρικό Renault Kangoo!

Ως το τέλος του έτους αναμένεται να λανσαριστεί το νέο Kangoo E-Tech Electric, με το οποίο η Renault φιλοδοξεί να εδραιώσει την κυριαρχία της στο χώρο της ηλεκτροκίνησης.

 
Στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας γκάμας επαγγελματικών μοντέλων, η Renault έδωσε τις πρώτες πληροφορίες για την ηλεκτρική έκδοση του Kangoo Van νέας γενιάς, το οποίο θα λανσαριστεί εμπορικά προς τα τέλη του τρέχοντος έτους. Έτσι πλάι στα συμβατικής τεχνολογίας, ολοκαίνουργια Renault Kangoo και Express, αλλά και στα ανανεωμένα Trafic Combi και SpaceClass, στάθηκε για πρώτη φορά το Kangoo Van E-TECH Electric, το οποίο θα πάρει τη σκυτάλη από το υπάρχον μοντέλο, Kangoo Z.E., που εμφανίζει ήδη περισσότερες από 58.000 πωλήσεις σε 10 χρόνια πορείας.
Παράλληλα, σε ό,τι έχει να κάνει με την κινητικότητα μηδενικών ρύπων, η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε πως φέτος θα παρουσιάσει και το νέο Master Hydrogen, ενώ χάρη στη συνεργασία της με την Plug Power θα προσφέρει νέες υποδομές και υπηρεσίες γύρω από την υδρογονοκίνηση. Επιπλέον, η θυγατρική εταιρεία του ομίλου, Elexent, θα δημιουργήσει φορτιστές για εταιρικούς στόλους ηλεκτρικών οχημάτων.
Αναφορικά με το νέο Kangoo Van E-TECH Electric, αυτό θα προσφέρεται σε δύο μήκη αμαξώματος. Θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 75 kW (102 ίππων) ισχύος και 245 Nm ροπής, ενώ θα προσφέρει έξι λειτουργίες οδήγησης, ανάμεσα στις οποίες είναι η «Eco» (55 kW) για μέγιστη αυτονομία και η «Normal» (75 kW) για καλύτερη απόδοση και υψηλότερη τελική ταχύτητα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας θα παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 44 kWh, οι οποίες υπόσχονται αυτονομία γύρω στα 265 χλμ. (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, με την τελική έγκριση να εκκρεμεί).
Το επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο της Renault θα μπορεί μέσα σε δύο ώρες να φορτίσει τις μπαταρίες του στο 80%, σε έναν δημόσιο σταθμό φόρτισης των 22 kW. Σε έναν τριφασικό φορτιστή των 11 kW απαιτούνται 4,5 ώρες, ενώ σε ένα μονοφασικό wall box των 7,4 kW, 7 ώρες. Σε μία ενισχυμένη οικιακή πρίζα χρειάζονται 19 ώρες και σε μία απλή 26 ολόκληρες ώρες! Σε έναν ταχυφορτιστή, τέλος, των 75 kW οι μπαταρίες φτάνουν στο 80% πληρότητας σε 42 λεπτά, με τη Renault να επισημαίνει πως μια αυτονομία της τάξης των 150 χλμ. είναι εφικτή κατόπιν φόρτισης για 30 λεπτά.
Αξίζει να αναφέρουμε, ακόμα, πως η γαλλική εταιρεία θα συνοδεύει το νέο Kangoo Van E-TECH Electric με μια σειρά υπηρεσίες συνδεσιμότητας, οι οποίες σχεδιάστηκαν ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα. Ανάμεσά τους συναντάμε τον προγραμματισμό της φόρτισης όπως και της εκ των προτέρων θέρμανσης/ψύξης της καμπίνας, την αναζήτηση εν κινήσει των πλησιέστερων σημείων φόρτισης, όπως και τον υπολογισμό της βέλτιστης διαδρομής βάσει της υπολειπόμενης μπαταρίας.
Περισσότερα για το ηλεκτρικό Kangoo θα έχουμε στο μέλλον, ενώ στο προσεχές διάστημα θα επιστρέψουμε και με μια πλήρη παρουσίαση του νέου Kangoo Van στις συμβατικές του εκδόσεις. Έως τότε, δείτε τα βασικά του χαρακτηριστικά στη φωτογραφική παρουσίαση του οχήματος.