Το UX 300e εξοπλίζεται με μία μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 54,3 kWh.

Το αυτοκίνητο βασίζεται σε μια προσαρμοσμένη έκδοση της TNGA GA-C πλατφόρμας της Toyota.

Μέσα στην καμπίνα το σκηνικό είναι πολύ γνώριμο.

Νέο Lexus UX 300e

4.782 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/1/2020
 

Iκανοποιητικές επιδόσεις και αυτονομία προσέφερε η Lexus στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της. Γνωρίστε το.

Στην επίσημη παρουσίαση του UX 300e προχώρησε η Lexus κάνοντάς το το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που προσφέρει στην ιστορία της. Το UX 300e θα διατεθεί πρώτα στην Κίνα μέσα στο 2020, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη θα φτάσει λίγο αργότερα.

Το μικρό ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής premium φίρμας εξοπλίζεται με μία μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 54,3 kWh που δίνει ισχύ σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα με ισχύ 204 άλογα και 300 Nm ροπής. Το κινητήριο σύνολο δίνει την δυνατότητα στο ηλεκτρικό SUV να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 161 χλμ./ώρα ενώ, όσον αφορά στην αυτονομία του, αυτή ορίζεται στα 300 χλμ..

Βάση για την ηλεκτροκίνητη έκδοση του UX είναι μια προσαρμοσμένη έκδοση της TNGA GA-C πλατφόρμας της Toyota που χρησιμοποιείται επίσης στο υβριδικό UX και το πρόσφατα ανανεωμένο Toyota CH-R. Λόγω του μεγαλύτερου βάρους που έχει το UX300e, η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε μια σειρά από αλλαγές στην ανάρτηση προκειμένου να διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα με τις υπόλοιπες εκδόσεις, η άνεση και η ποιότητα κύλησης.

Καταλήγοντας, μέσα στην καμπίνα το σκηνικό είναι πολύ γνώριμο, ωστόσο το παρών δίνουν τώρα ένας νέος επιλογέας ταχυτήτων και οι ενδείξεις EV στην οθόνη του συστήματος infotainment και του πίνακα οργάνων. Η ηχομόνωση της καμπίνας έχει βελτιωθεί ενώ ο χώρος αποσκευών μετράται τώρα στα 367 λίτρα, γεγονός που τον κάνει ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτόν στις υβριδικές εκδόσεις.