Η MAN Truck & Bus ανακοίνωσε πως πλέον είναι διαθέσιμες προς παραγγελία οι νέες –ηλεκτροκίνητες- εκδόσεις «eTGE» του ελαφρού επαγγελματικού της.

Νέο MAN «eTGE»!

Η MAN Truck & Bus παρουσίασε τη νέα-ηλεκτροκίνητη- έκδοση του TGE που ξεκινά σύντομα την εμπορική της πορεία σε διάφορες αγορές της ΕΕ με κόστος από 69.500 ευρώ και αυτονομία έως 160 χλμ.

 
Όπως έχουμε αναφέρει και στο πρόσφατο παρελθόν, το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της MAN Truck & Bus, το TGE, έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία σε διάφορες αγορές της ΕΕ ενώ, στην Ελλάδα αναμένεται μέσα στο 2ο 6μηνο του 2018.
Ο νέος εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας θα είναι διαθέσιμος με μια πληρέστατη γκάμα εκδόσεων ως προς το μεικτό βάρος και τον τύπο του αμαξώματος ενώ, πριν από λίγες ημέρες, η MAN Truck & Bus ανακοίνωσε πως είναι πλέον διαθέσιμες προς παραγγελία σε διάφορες αγορές της ΕΕ (Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Νορβηγία και Ολλανδία), οι νέες πλήρως ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του, με την ονομασία «eTGE». Μάλιστα, σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο Τύπου, το κόστος αγοράς για τις εκδόσεις με κανονικό μεταξόνιο και την ψηλή έκδοση οροφή του eTGE Van, θα ξεκινά από τα 69.500 ευρώ περίπου (για τις εν προαναφερθείσες αγορές).
Αυτονομία 160 χλμ. και μεικτό βάρος 3,5 – 4,25t.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνών μελετών, το 70% των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που δραστηριοποιούνται σε αστικό περιβάλλον, καλούνται να διανύσουν σε ημερήσια βάση, λιγότερα από 100 χλμ. κατά τη διάρκεια των δρομολογίων τους.
Με αυτό το σκεπτικό, η μέγιστη αυτονομία των 160 χλμ. που είναι σε θέση να καλύψει το νέο MAN eTGE, επαρκεί για την κάλυψη της πλειοψηφίας των εφαρμογών εντός της πόλης ενώ την ίδια στιγμή, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που θα είναι σε θέση να υποστηρίξει, αναλόγως της έκδοσης του, κυμαίνεται από τα 950 – 1.700 κιλά.
Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του MAN TGE εφοδιάζεται με συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 36 kWh για την φόρτιση των οποίων απαιτούνται περίπου 9 ώρες σε παροχή 220V AC, ή μόλις 45 λεπτά για τη φόρτιση τους στο 80% σε σταθμό φόρτισης 40 kW.
Παράλληλα, η απόδοση τους μειώνεται μόλις κατά 15% σε διάρκεια 10 ετών και μετά από περίπου 2.000 φορτίσεις ενώ, αξίζει να σημειώσουμε πως οι συστοιχίες των 6 ή 12 κυψελών, εδράζονται κάτω από τον χώρο φόρτωσης, χωρίς να επηρεάζουν τον ωφέλιμο όγκο του ή το ύψος του κατωφλιού φόρτωσης (αντίστοιχο με των εκδόσεων που φέρουν μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς).
Σε ότι αφορά στον ηλεκτροκινητήρα, η MAN Truck & Bus έχει επιλέξει για το «eTGE» μια λύση με απόδοση 100 kW (135 ίπποι περίπου) και μέγιστη ροπή 290 Nm. Με τη μέγιστη τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90χλμ./ώρα, η κατανάλωση ενέργειας του εν λόγω ηλεκτροκινητήρα ορίζεται στις 20 kWh/100 χλμ. περίπου.