Aισθητές είναι οι διαφορές στη σχεδίαση του παλιού και του νέου Corsa. Ο δυναμισμός στο μπροστά μέρος προβάλλεται αρκετά περισσότερο στο νέα γενιάς μοντέλο, το οποίο παράλληλα έχει και στοχευμένες λεπτομέρειες που τονίζουν την κομψότητά του, όπως τα λεπτά φώτα που φέρουν την ίδια υπογραφή μπροστά και πίσω.

Πιο συμπαγές και δυναμικό σχήμα

66.367 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/1/2020
 

Η μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή του, αφορά στη σημαντική αύξηση των διαστάσεών του, σε μήκος και πλάτος, με την παράλληλη μείωση του ύψους του. Αναλυτικότερα, με μήκος 4,06 μέτρα το νέο Corsa είναι κατά 40 χλστ. πιο μακρύ σε σχέση με τον προκάτοχό του, 18 χλστ. φαρδύτερο (συνολικά 1.765 χλστ.), αλλά και κατά 48 χλστ. χαμηλότερο (1.435 χλστ. ύψος). Ωστόσο δεν είναι μόνο οι συνολικές διαστάσεις, είναι επίσης το κοντύτερο καπό, ο πιο μικρός πρόβολος, αλλά και η κουπέ λογική της κεκλιμένης οροφής, με την μεγαλύτερη αεροτομή. Όλα αυτά δημιουργούν οπτικά ένα πιο σύμπαγες και καλαίσθητο αποτέλεσμα με πιο επιβλητική παρουσία, δίνοντας ένα σαφώς πιο δυναμικό σχήμα.

Εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες 
Πλέον των παραπάνω, η Opel προίκισε τη σχεδίαση του μικρού της με στοιχεία που του δίνουν πιο μοντέρνα και εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Η γρίλια της μάσκας με το έμβλημα που εδράζει στο κέντρο και τις διαχωριστικές λωρίδες χρωμίου, οι προβολείς ομίχλης που πλέον ενσωματώνονται στους αεραγωγούς, τα πιο μικρά και αιχμηρά φώτα με τεχνολογία IntelliLux Matrix LED (αλλά και ίδιο φωτεινό αποτύπωμα με τα πίσω φώτα), καθώς και ο μεγάλος αεραγωγός που οξύνει την εικόνα του φάρδους εκσυγχρονίζουν την εικόνα του Corsa και παράλληλα σε συνδυασμό με την έντονη νεύρωση στο κέντρο του καπό, ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα του Corsa.

Με εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση
Η σχεδίαση πέρα από την εμφάνιση συνεισέφερε στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση του νέου Corsa. Μάλιστα οι σχεδιαστές για να καταλήξουν στο βέλτιστο αποτέλεσμα πραγματοποίησαν πολλές ώρες δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης.

Το αποτέλεσμα είναι ένας συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,29 – εξαιρετική τιμή για αυτοκίνητο του μεγέθους του. Για την επίτευξή του τοποθετήθηκε επένδυση από τον κινητήρα μέχρι τον πίσω άξονα, αεροτομή στο πίσω τμήμα της οροφής, καθώς και ένα ενεργό κλείστρο που κλείνει αυτόματα το εμπρός άνοιγμα όταν δεν χρειάζεται αέρας ψύξης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια