Εσωτερικό: Eργονομία & top ποιότητα
66.369 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/1/2020
Στο εσωτερικό του νέου Corsa, η αρχιτεκτονική της οριζόντιας σχεδίασης έγινε ακόμα πιο διακριτή χάρη στη φάσα που διχοτομεί το ταμπλό, ενώ συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, η οθόνη αφής ήρθε πιο ψηλά και κοντά στον πίνακα οργάνων, εξυπηρετώντας έτσι την εργονομία και ελαχιστοποιώντας την απόσπαση του οδηγού κατά τη χρήση της. Παράλληλα αυτή η μετατόπιση έφερε πιο ψηλά και τα χειριστήρια του κλιματισμού, δημιουργώντας μεγαλύτερο χώρο στη βάση της κονσόλας για μικροαντικείμενα. Η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής και σε αυτή τη γενιά εξακολουθεί να είναι υψηλοτάτου επιπέδου σε όλους τους τομείς, συνεχίζοντας έτσι την παράδοση του μικρού γερμανικού μοντέλου.
Στον τομέα των χώρων η αύξηση του μεταξονίου κατά 28 χλστ. ωφέλησε τον χώρο αποσκευών που κέρδισε 25 λτ. επιπλέον φτάνοντας τα 309 στο σύνολο, ενώ παρά την πολύ μικρή μείωση στο χώρο τον γονάτων, τα 102 χλστ. (από 118), εξακολουθούν να είναι αρκετά άνω του μέσου όρου της κατηγορίας, που σημαίνει πως δύο ενήλικες θα χωρέσουν άνετα πίσω.
Δευτερο σε πωλήσεις στην Ελλάδα στην κατηγορία του είναι και αυτό από μόνο του λέει πολλά
Βοηθήστε με! Δε πιστεύω εκείνη η θήκη πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων και δίπλα στο ηλεκτρικό χειρόφρενο στο νέο corsa να είναι για κέρματα! Καλή χρονιά!