Μεγάλες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση σχεδιάζει ο Όμιλος VW, ενισχύοντας την παρουσία του στην παραγωγή μπαταριών και στα δίκτυα φόρτισης.

Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Power Day».

Ο CEO της Volkswagen Group Components, Thomas Schmall, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Power Day».

O Όμιλος VW επενδύει στην ηλεκτροκίνηση (+vid)

Τα σχέδια του έως το 2030 για τις μπαταρίες και τους φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων παρουσίασε ο Όμιλος Volkswagen

 
Θέλοντας να επιταχύνει την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης και παράλληλα να την καταστήσει πιο φιλική για τους καταναλωτές, το Volkswagen Group επενδύει στις μπαταρίες, ώστε να είναι σε θέση να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση. Όπως αποκάλυψε κατά τη διάρκεια του «Power Day» ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Group Components, Thomas Schmall, η εταιρεία μαζί με εταίρους ετοιμάζει έως το 2030 έξι ευρωπαϊκά εργοστάσια μπαταριών. Όλα μαζί θα παράγουν κάθε χρόνο μπαταρίες χωρητικότητας 240 GWh και τα δύο πρώτα αναμένεται να ξεκινήσουν ήδη από το 2023, κατασκευάζοντας το κάθε ένα μπαταρίες χωρητικότητας έως και 40 GWh. Το ένα θα βρίσκεται στο Skelleftea της Σουηδίας και θα λειτουργεί σε συνεργασία με τη Northvolt, ενώ το άλλο θα είναι στο Salzgitter της Γερμανίας.
Παράλληλα, στόχος είναι να μειωθεί το κόστος των μπαταριών και την ίδια στιγμή να αυξηθεί η απόδοση και η αυτονομία τους. Σε αυτό το πλαίσιο, θα κατασκευαστεί μια νέα μπαταρία ενιαίας κυψέλης, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει σε δύο χρόνια και υπολογίζεται πως μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα εξοπλίζει το 80% των ηλεκτρικών οχημάτων του VW Group. Η μείωση του κόστους έως και κατά 50%, θα επιτευχθεί μέσω των οικονομιών κλίμακας αλλά και χάρη στο πρόγραμμα εκτεταμένης ανακύκλωσης.

Πανευρωπαϊκό δίκτυο ταχυφορτιστών

Όσον αφορά στους φορτιστές, η Volkswagen έχει στη σκαριά τη διεύρυνση του δικτύου σταθμών ταχείας φόρτισης, ώστε σε συνεργασία με εταιρίες του χώρου, να λειτουργούν πανευρωπαϊκά μέχρι το 2025 περίπου 18.000 ταχυφορτιστές. Το νούμερο αυτό πενταπλάσιο από το σημερινό, ενώ αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τρίτο των συνολικών αναγκών της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, ο γερμανικός όμιλος σχεδιάζει μαζί με την ΒΡ την κατασκευή 8.000 σταθμών ταχείας φόρτισης των 150 kW, σε πρατήρια της BP και της ARAL που βρίσκονται στη Γερμανία και στο Ην. Βασίλειο. Παράλληλα, σε συνεργασία με την Iberdrola θα καλύψει τις ανάγκες της Ισπανίας, ενώ από κοινού με την Enel θα δημιουργήσει ταχυφορτιστές στην Ιταλία. Συνολικά, η VW θα επενδύσει περίπου 400 εκ. ευρώ έως το 2025 στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ταχυφορτιστών, ενώ ετοιμάζεται να εντείνει στη σχετική δράση της στις ΗΠΑ όσο και στην Κίνα.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε το πλήρες περιεχόμενο της εκδήλωσης «Power Day», μπορείτε να το πραγματοποιήσετε στο παρακάτω βίντεο: