Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
....Παρολο που το Explorer θα εχει ενα πολυ περιορισμενο, σχεδον ανυπαρκτο αγοραστικο κοινο, ειναι θετικο που η ελληνικη αντιπροσωπεια το εισηγαγε στην Ελλαδα. Ανεβαζει το image της Ford, και τετοιες κινησεις επιδρουν θετικα και στις πωλησεις των αλλων μοντελων της εταιρειας.
80-φέυγα χιλιάδες... για φορντ... μάλιστα...
V6 τρίλιτρο μοτέρ + plug-In, 460 άλογα, +80 κιλά ροπή! Προφανώς είναι για άλλες αγορές, κ όχι για τη δική μας, ίσως ούτε καν για την Ευρωπαϊκή, όποτε το αν αξίζει, ή δεν αξίζει τόσα χρήματα το συγκεκριμένο Ford, μετατρέπεται σε φιλοσοφική κουβέντα. Διαφορετικό πολύ στο μάτι από τις Χ5, Q5, GLE (εύκολα μπορεί να κοστίσουν μέχρι κ τα διπλάσια χρήματα), όμως σε τέτοια βαλάντια, η πολυτέλεια κ το image παίζει τον πρώτο λόγο, κ καμία Ford δεν αγγίζει. Με το καλό λοιπόν autotriti, να διαβάσουμε το τεστ επί Ελληνικού εδάφους!