Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας! Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση. Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!! Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία. Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος. Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει..... Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??