Το πρωτότυπο «e-Fuso Vision One» είναι το ηλεκτροκίνητο φορτηγό με μεικτό βάρος 23t. της ιαπωνικής εταιρείας.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως σύντομα θα προσφέρει όλους τους εκπροσώπους της γκάμας της και σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Πρωτότυπο e Fuso Vision One

Η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Co. ανακοίνωσε στο Διεθνές Σαλόνι του Τόκυο πως μέσα στα επόμενα χρόνια προτίθεται να προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις σε όλα τα οχήματα της γκάμας της.

 
Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι ανακοινώσεις της Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation, θυγατρικής της Daimler Trucks, κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Σαλονιού του Τόκυο καθώς, μεταξύ άλλων η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ανακοίνωσε πως μέσα στα επόμενα χρόνια φιλοδοξεί να προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις σε όλους τους εκπροσώπους της γκάμας της.
Σε σχετικές του δηλώσεις, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Marc Llistosella τόνισε μεταξύ άλλων πως: «… Η Fuso είναι μια από τις πρωτοπόρους στην εξέλιξη συστημάτων ηλεκτροκίνησης τόσο για τον κλάδο των φορτηγών όσο και των λεωφορείων. Πριν από λίγο καιρό πραγματοποιήθηκε το λανσάρισμα του eCanter, ενός πλήρως ηλεκτροκίνητου ελαφρού φορτηγού, που έχει αποδείξει πως διασφαλίζει οφέλη έως και 1.000 ευρώ ανά 10.000 χλμ. στους ιδιοκτήτες του. Στο άμεσο προσεχές μέλλον, με τη δεδομένη ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας των απαιτούμενων μπαταριών, θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ακόμη πιο αποδοτικές λύσεις και στα βαρέα οχήματα όλων των τύπων, με σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία».
Θέλοντας μάλιστα να δώσει… έμφαση σε αυτόν τον τομέα, η εταιρεία παρουσίασε και ένα νέο πρωτότυπο όχημα με την ονομασία E-FUSO Vision One, ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο φορτηγό με αυτονομία της τάξης των 350 χλμ.
Το εν λόγω όχημα έχει μεικτό βάρος περίπου 23t. και είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 11t. Χάρη δε στις συστοιχίες μπαταριών με χωρητικότητα 300 kWh, είναι σε θέση να διανύσει έως και 350 χλμ. με μία μόνο φόρτιση.
Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της εταιρείας ανέφεραν σχετικά πως, η έκδοση παραγωγής του εν λόγω πρωτότυπου είναι πολύ πιθανόν να λανσαριστεί σε αγορές όπως της ΕΕ ή η Ιαπωνία μέσα στην επόμενη 4ετία.