Tech: Πώς λειτουργούν τα υβριδικά Fiat 500 & Panda;

38.138 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2021
 

H Fiat μπήκε στην λίγκα των mild hybrid με το 500 και το Panda αλλά, πως δουλεύει το σύστημα της FCA & τι μείωση κατανάλωσης και ρύπων καταφέρνει;


Έπειτα από μία λαμπρή πορεία 120 χρόνων, η Fiat περνά στην υβριδική εποχή μέσα από δύο αυτοκίνητα «σταθμούς» στην ιστορία της. Τόσο ίδια αλλά και ταυτόχρονα τόσο διαφορετικά μεταξύ τους, τα Fiat 500 και Panda είναι τα πρώτα μοντέλα της ιταλικής φίρμας που θα φέρουν στη γκάμα τους την τεχνολογία που συνδυάζει θερμικό κινητήρα με ηλεκτρική ενέργεια.

Κάποτε η υβριδική τεχνολογία έβρισκε εφαρμογή σε ακριβά μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, σήμερα τη συναντάμε και σε καθημερινά αυτοκίνητα πόλης. Στο πρώτο βήμα της Fiat προς τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων της, «πρωταγωνιστές» είναι ένας ολοκαίνουριος τρικύλινδρος κινητήρας της οικογένειας FireFly και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου.

Σε αυτό το τεχνικό κείμενο θα αναλύσουμε τον τρόπο λειτουργίας, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αλλά και τις «έξυπνες» λειτουργίες του FCA Mild Hybrid συστήματος. Ποιες είναι οι καινοτομίες του νέου τρικύλινδρου κινητήρα της Fiat; Πώς συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα και ποια συστήματα τον καθιστούν ξεχωριστό; Η Fiat στρέφεται προς την υβριδική εποχή, ας την ακολουθήσουμε!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ