Τα 4 εξηλεκτρισμένα συστήματα της Toyota

25.902 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/5/2021
 

Η Toyota έχει εξελίξει 4 διαφορετικές ηλεκτρισμένες τεχνολογίες, οι οποίες καλύπτουν τις ανάγκες του «σήμερα», της μετάβασης στο «αύριο», καθώς και του «αύριο».

Η Toyota αναμφισβήτητα είναι από τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκίνητων και συγχρόνως μια φίρμα συνυφασμένη με την τεχνολογική εξέλιξη και την αξιοπιστία των μοντέλων της. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έχει διακριθεί αμέτρητες φορές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχοντας βρεθεί μάλιστα 19 φορές νικήτρια στον πιο απαιτητικό αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Le Mans.

 Η ιαπωνική φίρμα εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει εξελίξει πολλές επαναστατικές καινοτομίες κινητήρων, ωστόσο αυτή που έμελε να την καθορίσει στη σύγχρονη εποχή της  είναι η ανάπτυξη των υβριδικών μοντέλων.

25 έτη υβριδικών μοντέλων Toyota
Ήταν το μακρινό 1997, όταν η Toyota ξεκίνησε πρώτη την ευρεία παραγωγή του υβριδικού Prius, τότε που οι περισσότεροι στο άκουσμα της λέξης υβριδικό κοιτούσαν με βλέμμα απορίας. Και όμως η Toyota τότε έγραφε ιστορία φέρνοντας στο προσκήνιο μια τεχνολογία, η οποία αποτέλεσε την αρχή του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης. Βεβαίως η υβριδική τεχνολογία προϋπήρχε, δεν την ανακάλυψε η Toyota, ωστόσο η ιαπωνική φίρμα ήταν αυτή που πίστεψε σε αυτήν, επένδυσε και σίγουρα δικαιώθηκε από την απόφασή της.

Από το 1997 βέβαια έχουν περάσει αρκετά χρόνια και η τεχνολογία εξελίχτηκε, οι ανάγκες διαφοροποιηθήκαν και οι απαιτήσεις μεγάλωσαν ακόμα περισσότερο. Η Toyota πλέον διαθέτει 4 διαφορετικές επιλογές εξηλεκτρισμένων συνόλων, δύο που ανταποκρίνονται στο παρόν, τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά σύνολα, αλλά και δύο με βλέμμα προς το μέλλον, τα αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα και τα πιο άγνωστα στο ευρύ κοινό συστήματα  κυψελών υδρογόνου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ