Το πλαίσιο του Hyundai Kona.

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Επιμέρους τεχνικά

34.225 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/5/2020
 

Το πλαίσιο του Kona βασίζεται σε αυτό που η Hyundai ονομάζει «Superstructure». Αυτό σημαίνει ότι είναι σε ποσοστό άνω του 50% κατασκευασμένο με ατσάλι πολύ υψηλής αντοχής, τυπικά άνω των 550 MPa ανθιστάμενης πίεσης, αλλά βεβαίως σε στρατηγικά σημεία του αμαξώματος, προφανώς υφίστανται ακόμα ισχυρότεροι χάλυβες. Όλα αυτά μεταφράζονται σε πολύ υψηλή ακαμψία, και καλύτερη συμπεριφορά σε NVH εκ μέρους του πλαισίου. Το δε βάρος του οχήματος κυμαίνεται μεταξύ 1.376-1.453 κιλών αναλόγως εξοπλισμού, χωρίς τον οδηγό.
 
Σε ότι αφορά την ανάρτηση, αυτή είναι πλήρως ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς. Η εμπρός αποτελείται από τυπικά γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης για την κατώτερη άρθρωση των τροχών, ενώ πίσω υπάρχει ένας άξονας πολλαπλών (τριών) συνδέσμων καθιστώντας το Kona Hybrid, το μοναδικό προσθιοκίνητο Kona με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια