Κινητήρες: Καθαρότερο, ισχυρότερo & ηλεκτρικό το νέο 2008

43.336 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/3/2020
 

Οι βασικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου του νέου Peugeot 2008 αποτελούν μια βελτίωση ουσιαστικά των προηγούμενων. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινονικητήρας 1,2 λτ. PureTech είναι διαθέσιμος πλέον σε 3 αποδόσεις (100, 130 και 155 ίππων) έναντι των 110 στο προηγούμενο 2008, ενώ ο diesel των 1,5 λτ. αποδίδει 100 ίππους όπως στο προηγούμενο αλλά διατίθεται και με 130 ίππους. Όλα τα μοτέρ ωστόσο παρουσιάζουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων C02 και καταναλώσεις σε σχέση με το παρελθόν, ενώ τα περισσότερα συνδυάζονται με το γνωστό πολύ καλό 8τάχυτο κιβώτιο EAT8. Τη βασικότερη διαφορά στην γκάμα του νέου μοντέλου ωστόσο, κάνει η πλήρως ηλεκτρική έκδοσή του που θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούνιο (e-2008). 

Πατάει αρχηγικά στο δρόμο το νέο «λιοντάρι»
Η ευχάριστη οδική συμπεριφορά του προηγούμενου 2008 πέρασε και στο νέο μοντέλο, όμως σε αυτό, μέσω της ικανότερης πλατφόρμας και της αύξησης στο μετατρόχιο και τα μεταξόνια, παρουσιάζεται πιο σταθερό πιο σίγουρο και πιο δεκτικό στην υπερβολή. Η ανάρτηση με τη σειρά της αποσβένει πιο ικανά τις ανωμαλίες προσφέροντας και καλύτερα χαρακτηριστικά ποιότητας κύλισης, ενώ η ήδη καλή οδηγική αίσθηση έχει και αυτή βελτιωθεί περεταίρω, διαμορφώνοντας έτσι και πάλι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας με τα σημερινά δεδομένα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ