Τουλάχιστον 3.000 σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων απαιτούνται –μόνο- για το εθνικό οδικό δίκτυο της Ελλάδας!

Τουλάχιστον 3.000 σημεία φόρτισης στο εθνικό οδικό δίκτυο

Η πρόσφατη έρευνα του ΙΜΕΤ/ΕΤΕΚΑ διαπίστωσε πως μόνο στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας απαιτούνται τουλάχιστον 3.000 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εκτός από τις ανάγκες στα αστικά κέντρα.

 
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα ανακοίνωσε ο κ. Ευάγγελος Μπεκιάρης, διευθυντής του Ι.ΜΕΤ (Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών) του ΕΚΕΤΑ (Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης), με βάση την μελέτη που υλοποίησε ο φορέας για λογαριασμό του ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας): «… Σε μια πλήρη μελέτη χωροθέτησης σταθμών φόρτισης σε όλους τους εθνικούς άξονες, εκτός των νησιών, δηλαδή σε όλες τις εθνικές οδούς και τους κύριους συνδετήριους άξονες, προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα ταχείας ή έστω απλής φόρτισης ανά 40 χιλιόμετρα, που είναι το πραγματικά απαιτούμενο, χρειάζονται 80 – 100 σταθμοί ταχυφόρτισης καθώς και τουλάχιστον 3.000 απλοί σταθμοί φόρτισης, εξαιρουμένων των αναγκών στις πόλεις».
Παράλληλα, ο κ. Μπεκιάρης ανέφερε πως ο συγκεκριμένος αριθμός φορτιστών, εκτός των αστικών ιστών, δεν καλύπτει και τις ανάγκες του ευρύτερου επαρχιακού δικτύου.