13 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ανανεωμένο Kia Stonic Mild Hybrid

78.579 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2021)

Με ανανεωμένο look, πλουσιότερο εξοπλισμό και (κυρίως) αποκτώντας ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά, το Kia Stonic τονίζει την ανταγωνιστικότητά του στο χαμό της δημοφιλoύς κατηγορία των B-SUV.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


What is new
- Ανανεωμένο Kia Stonic
- 1,0T με 120 άλογα και 48-Volt ήπια υβριδικό σύστημα
- Πιο σβέλτο και οικονομικό από πριν
- Με διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7DCT
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ. 
- Από 19.990 ευρώ

Η προσπάθεια αναγνώρισης του ανανεωμένου Stonic θυμίζει το παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» μιας και οπτικά το B-SUV της Kia ελάχιστα διαφοροποιείται σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση το φρεσκαρισμένο Stonic προβάλλει έναν ακόμη πιο trendy χαρακτήρα χάρη στα ανασχεδιασμένα LED φώτα, στη νέα μάσκα, στα έντονα νέα χρώματα για το αμάξωμα και στις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μέσα από 20 διαφορετικούς συνδυασμούς διχρωμίας χαρακτηριστικό που δείχνει την έμφαση που έχει δοθεί γύρω από τον μοντέρνο χαρακτήρα του μοντέλου. Πινελιές φρεσκάδας έχουν μπει επίσης στη στιβαρή και γεροδεμένη καμπίνα των επιβατών: Οι νέες επενδύσεις αφήνουν πιο ποιοτική αίσθηση, η νέα οθόνη αφής έγινε 8 ιντσών (στάνταρ από τη βασική έκδοση του μοντέλου δοκιμής), ο πίνακας οργάνων απέκτησε νέα καλύτερης ανάλυσης οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά όργανα (στις εκδόσεις με το 7DCT), ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας έγινε πληρέστερος. Εκτός από μεγαλύτερη οθόνη, το βελτιωμένο σύστημα infotainment προσφέρει τις γνωστές υπηρεσίες Apple CarPlay & Android Auto, αλλά και νέες υπηρεσίες τηλεματικής, ενημέρωση του οδηγού για τον καιρό, την κίνηση στους δρόμους, τις τιμές των καυσίμων κλπ. και τη δυνατότητα χειρισμού μέσω φωνητικών εντολών. Ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, παρέμειναν σε μέτρια επίπεδα. Άλλωστε μιλάμε για ένα ανανεωμένο μοντέλο, που έχει διατηρήσει ακριβώς τις ίδιες βασικές διαστάσεις και αναλογίες. Η πιο σημαντική όμως αλλαγή στο Kia Stonic αφορά στην υιοθέτηση ενός ήπια υβριδικού συστήματος, με μίζα/γεννήτρια, των 48V για τις εκδόσεις με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 (διαθέσιμη και χωρίς το mild hybrid) ή 120 ίππων.

Πόσο κοστίζει;
Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης κινητήρας των 84 ίππων με τις τιμές του να ξεκινούν από τις 14.490 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Inmotion και να ανεβαίνουν στις 15.490 ευρώ στην έκδοση Optimum. Οι εκδόσεις με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων ξεκινούν από 16.290 ευρώ στην Inmotion, από 17.190 στην Optimum (17.990 με το ήπια υβριδικό σύστημα). Το μοντέλο της δοκιμής είχε τον 1.000άρη turbo κινητήρα με τα 120 άλογα, που συνδυάζεται αποκλειστικά με 7DCT κιβώτιο (προαιρετικό στην έκδοση με τους 100 ίππους) και το ήπια υβριδικό σύστημα. Οι τιμές αυτής της έκδοσης ξεκινούν από 20.190 ευρώ στην έκδοση Optimum (19.990 με τροχούς 15 ιντσών), ενώ η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Platinum φτάνει στα 21.690 ευρώ

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO PROACE
NISSAN