Η ηλεκτρική Mercedes G-Class ήρθε με 4 μοτέρ και κολοσσιαία ροπή!

3.809 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2024)
Η ηλεκτρική Mercedes G-Class ήρθε με 4 μοτέρ και κολοσσιαία ροπή!
13 Φωτογραφίες »

- Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό!
- Με 588 άλογα, ροπή 1.164 Nm και 473 χλμ. αυτονομία.
- Μπορεί και περιστρέφεται επί τόπου!
- 12άρες οθόνες στην καμπίνα, τεχνολογίες και ήχος «G-Roar».

Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό!

Είναι πλέον γεγονός. Η Mercedes G-Class έγινε αμιγώς ηλεκτρική συστήνοντας στο κοινό τη νέα Mercedes-Benz G 580. Το μοντέλο διατηρεί ακέραιο τον off-road χαρακτήρα του, τόσο από άποψη σχεδίασης, όσο και από πλευράς ικανοτήτων, ωστόσο αντί για κινητήρα εσωτερικής καύσης εξοπλίζεται με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό!

Με 588 άλογα, ροπή 1.164 Nm και 473 χλμ. αυτονομία

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης είναι και η μεγαλύτερη αλλαγή της νέας G 580. Σύμφωνα με τη μάρκα ο συνδυασμός των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων αποδίδει 588 ίππους (432 kW) και κολοσσιαία ροπή 1.164 Nm. Η φίρμα αναφέρει πως τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ βρίσκονται κοντά στους τροχούς, όντας ενσωματωμένα στο πλαίσιο τύπου σκάλας, που βασίζει το ηλεκτρικό SUV. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η  τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 116 kWh, που είναι και αυτή ενσωματωμένη στο πλαίσιο τύπου σκάλας, προσφέρει στην G 580 ηλεκτρική αυτονομία έως και 473 χιλιόμετρα (WLTP). Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί έως και 200 κιλοβάτ και σε φορτιστή DC, θα χρειαστούν περίπου 32 λεπτά για να φτάσει από το 10 στο 80 τοις εκατό.

Ικανή στο off-road και ξεχωριστή χάρη στη λειτουργία «G-Turn»

Σύμφωνα με την Mercedes, η ηλεκτρική G 580 θα αντιμετωπίσει εύκολα το ανώμαλο έδαφος με τη γωνία προσέγγισης 32,0 μοιρών, τη γωνία αποφυγής 30,7 μοιρών και τη γωνία ράμπας 20,3 μοιρών. Η ηλεκτρική G-Class μπορεί να σκαρφαλώσει σε πλαγιές με κλίσεις έως και 35 μοίρες, ενώ απέχει περίπου 24,8 εκατοστά από το έδαφος.

Από κει και πέρα, τα off-road οδηγικά χαρακτηριστικά που κουβαλάει ποικίλλουν. Το highlight από αυτά είναι η λειτουργία «G-Turn», δηλαδή η ικανότητα του μοντέλου να περιστρέφεται επί τόπου. Επίσης το μοντέλο δημιουργεί εικονικά μπλοκέ διαφορικό μέσω του συστήματος torque vectoring, ενώ εξοπλίζεται και με προσαρμοζόμενα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία G-Steering, η οποία μειώνει σημαντικά τον κύκλο στροφής.

Διατηρεί την παραδοσιακή σχεδίαση της G-Class

Εξωτερικά, η boxy σχεδίαση δεν αλλάζει. Ωστόσο αποκτά μία κλειστή μάσκα με ένα φωτισμένο περίγραμμα. Στο πίσω μέρος, αντί για τη γνωστή στρογγυλή θέση της ρεζέρβας, υπάρχει πλέον η δυνατότητα τοποθέτησης ενός κουτιού που μπορεί να αποθηκεύσει το καλώδιο φόρτισης, τις αλυσίδες για τα χιόνια και άλλα εργαλεία, με την προϋπόθεση ότι τα αντικείμενα δεν υπερβαίνουν τα 22 κιλά. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις να πούμε πως το μήκος, πλάτος, ύψος ανέρχονται σε 4.624 /1.931 / 1.986 χιλιοστά αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2.890 χιλιοστά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
SEAT