Tο Ioniq 5 θα είναι ένα crossover μεσαίου μεγέθους που βασίζεται στο εικονιζόμενο Concept 45.

Ευρωπαϊκή κυριαρχία στα ηλεκτρικά θέλει η Hyundai

1.328 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2020
 

Ο μεγαλύτερος πάροχος ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη πιστεύει πως μπορεί να είναι σε λίγα χρόνια η Hyundai, κάτι που σκοπεύει να πετύχει μέσω των Ioniq μοντέλων της, όπως δηλαδή θα ονομάζεται το brand με το οποίο θα λανσάρονται τα αμιγώς ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.

Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσπαθήσει να επιτύχει το στόχο της ξεκινώντας με τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Πρώτο κατά σειρά θα είναι το Ioniq 5, ένα crossover μεσαίου μεγέθους που βασίζεται στο Concept 45.
 
Το Ioniq 5 θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη στα μέσα του επόμενου έτους, ακολουθούμενο το 2022 από το σεντάν Ioniq 6 και το μεγάλο SUV Ioniq 7 το 2024. Και τα τρία θα βασιστούν στην νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά, Global Modular Platform (e-GMP).
 
«Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, έχουμε τη δυνατότητα να γίνουμε ο μεγαλύτερος πάροχος ηλεκτρικών στην Ευρώπη, ειδικά με τη νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων με τη νέα μάρκα Ioniq», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Europe, Michael Cole σε συνέντευξη του στο Autonews Europe. Μάλιστα ο Cole υπογράμμισε πως εκτιμά ότι η Hyundai θα πουλήσει περίπου 60.000 οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων φέτος, οπότε θα κατατάσσεται ως ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον ευρωπαϊκό τομέα της ηλεκτροκίνησης.
 
Η Hyundai αποφάσισε να μετατρέψει την Ioniq σε αυτόνομη μάρκα «ως απάντηση στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της αγοράς», καθώς και να επιταχύνει την ώθηση της εταιρείας προκειμένου να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς EV, που αποτελεί έναν πολύ μεγάλο στόχο.
 
Ως μία πρώτη εκτίμηση που γίνεται από τους ιθύνοντες του ομίλου η Hyundai, μαζί με τις αδερφές μάρκες Kia και Genesis, πιστεύει πως θα πουλήσουν 1 εκατομμύριο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα  έως το 2025, τα οποία, σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους θα τους δώσουν το 10% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.