Το εσωτερικό του ID.X

VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;

3.392 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2021
 

Oι μηχανικοί της φίρμας έδωσαν στο ID.X μεγαλύτερες μπαταρίες, το εξόπλισαν με σύστημα τετρακίνησης και μείωσαν το βάρος του, ώστε να πετύχουν «καταιγιστικές» επιδόσεις.

Ένα νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο που μας δίνει μια ιδέα για το πώς θα μοιάζει το υψηλών επιδόσεων ID.3 που λέγεται πως είναι στα σκαριά, παρουσίασε μέσω LinkedIn, ο Ralf Brandstatter, CEO της Volkswagen στα επιβατικά αυτοκίνητα.

To ID.X βασίζεται στο ID.3 και αποτελεί το αυτοκίνητο πάνω στο οποίο οι μηχανικοί της Volkswagen πειραματίζονται, ώστε να αναπτύξουν τα ηλεκτρικά υψηλών επιδόσεων που θα δούμε τα επόμενα χρόνια. Σε αυτή την περίπτωση, για παράδειγμα, η VW έχει τοποθετήσει στο αυτοκίνητο μπαταρίες 82 kWh στην θέση των μπαταριών των 62 kWh και παράλληλα βελτίωσε την ανάρτηση και το σύστημα infotainment, του έδωσε σύστημα τετρακίνησης, ενώ επίσης κατάφερε να μειώσει το βάρος του οχήματος κατά 200 κιλά. Σαν αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, η ισχύς του αυτοκινήτου φτάνει τα 333 άλογα και το 0-100χλμ./ώρα γίνεται τώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, κάτι που το κάνει πιο γρήγορο από το GTI Clubsport 45 αλλά πιο αργό από το Golf R.

O Brandstatter ξεκαθάρισε πως το ID.X δεν θα μπει σε παραγωγή και πως το όλο project προχώρησε επειδή οι μηχανικοί της φίρμας απόλαυσαν τόσο πολύ την ενασχόλησή τους με το ID.4 GTX επιδόσεων που θέλησαν να βελτιώσουν ακόμη ένα ηλεκτρικό της φίρμας.

To υψηλόβαθμο στέλεχος της VW σημείωσε: «Mόλις λανσάραμε το ID.4 GTX. Το πρώτο μας ηλεκτρικό επιδόσεων έχει μεγάλη αποδοχή. Οι μηχανικοί μας διασκεδάζουν όταν αναπτύσσουν ηλεκτρικά υψηλών επιδόσεων και εμείς τους αφήνουμε να το χαρούν».