Τις εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτρικών της SUV παρουσίασε η Audi.

Η Audi αναφέρει πως τα μοντέλα e-tron S μπορούν να φτάσουν από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στα υπάρχοντα μοντέλα e-tron.

Νέα Audi e-tron S και e-tron S Sportback

10.447 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/2/2020
 

Τις εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτρικών της SUV παρουσίασε η Audi, μέσω των e-tron S και e-tron S Sportback, τα οποία έρχονται για να αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την ηλεκτρική γκάμα της γερμανική εταιρείας.


Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν ισχύ 503 ίππων και 973 Nm ροπής για μέχρι και 8 δευτερόλεπτα σε λειτουργία Boost, ενώ σε νορμάλ λειτουργία η ισχύς σταθεροποιείται στα 435 άλογα και 808 Nm ροπής. Η επιπλέον δύναμη των ισχυρών εκδόσεων S του e-tron προέρχεται από την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με το σύστημα κίνησης να αποτελείται πλέον από ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο μπροστά άξονα και δύο στο πίσω. Κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης τα πίσω μοτέρ είναι αυτά που λειτουργούν ενώ το μπροστά μπαίνει στην εξίσωση όταν θα χρειαστεί επιπλέον ισχύς ή όταν οι πίσω τροχοί έχουν απώλεια πρόσφυσης.
 
Η Audi αναφέρει πως τα μοντέλα e-tron S μπορούν να φτάσουν από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Αναφορικά με την αυτονομία κίνησης δεν υπάρχει κάποια αναφορά, όμως η μπαταρία των 95 kWh, με 86.5 kWh διαθέσιμα για χρήση που έχουν και τα απλά μοντέλα, παραμένει σταθερή.
 
Για τη μεγαλύτερη άνεση οδήγησης τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, η οποία ανάλογα με το οδηγικό προφίλ (Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, Individual, Allroad και Offroad) έχει τη δυνατότητα να αλλάζει την απόσταση από το έδαφος έως και 76 χιλιοστά.
 

Εξωτερικά τα μοντέλα S κερδίζουν νέους προφυλακτήρες και μεγαλύτερες εισόδους αέρα. Ευρύτερα φτερά κατά 23 χιλιοστά και νέους τροχούς από 20 έως 22 ιντσών. Παράλληλα στα πίσω μέρος υπάρχει τοποθετημένος και ένας αεροδυναμικός διαχύτης.  Στο εσωτερικό δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στα υπάρχοντα μοντέλα e-tron. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα είναι στάνταρ και τα λογότυπα S κοσμούν την καμπίνα.
 
Μέχρι στιγμής η Audi δεν αναφέρει κάτι σχετικά με το κόστος απόκτησης.