Η ολοκαίνουργια Corolla Cross έκανε ντεμπούτο για την αγορά της Ταϊλάνδης που θα προσφερθεί αρχικά, ωστόσο όπως γνωστοποίησε η μάρκα
στη συνέχεια θα εισαχθεί και σε πολλές άλλες παγκόσμιες αγορές.
Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν η Corolla Cross χρησιμοποιεί
την ίδια πλατφόρμα Toyota New Global Architecture C (TGNA-C) της μάρκας που υποστηρίζει παράλληλα και τα Corolla και C-HR. Από άποψη μεγέθους, το νέο SUV τοποθετείται
μεταξύ του C-HR και του RAV4 μεγαλώνοντας έτσι τη γκάμα των επιλογών στα SUV/Crossover. Μιλώντας με αριθμούς το Corolla Cross έχει μήκος 4.460 χιλιοστά, πλάτος 1.825 χιλιοστά και ύψος 1.620 χιλιοστά. Το μεταξόνιό του έχει το ίδιο μήκος με αυτό του C-HR, δηλαδή 2.640 χιλιοστά.
Όσον αφορά στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Corolla Cross κυκλοφόρησε στην Ταϊλάνδη με δύο επιλογές. Η πρώτη είναι ένας βενζινοκινητήρας
1,8 λίτρων που προσφέρει 140 ίππους και 175 Nm ροπής συνδυασμένος με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς. Η δεύτερη επιλογή είναι ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό 2ZR-FXE 1,8 λίτρων κινητήρα βενζίνης των
98 ίππων και 142 Nm ροπής με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που συμβάλει με 72 ίππους και 163 Nm ροπής. Η
υβριδική Corolla Cross έρχεται σε συνδυασμό με το e-CVT κιβώτιο της Toyota. Φυσικά από αγορά σε αγορά στα μηχανικά σύνολα αναμένεται να υπάρξουν διαφοροποιήσεις, αν και στην Ευρώπη, όπως και στη χώρα μας, αναμένεται να εξοπλιστεί με τα μηχανικά σύνολα του C-HR και της Corolla, δηλαδή έναν turbo κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. και δύο υβριδικές λύσεις στα 1,8 και 2,0 λτ..
Από εκεί και πέρα στο εξωτερικό η Corolla Cross χαρακτηρίζεται από μία
μεγάλη γρίλια στο εμπρόσθιο μέρος και λεπτά φωτιστικά σώματα στα δύο άκρα. Το «παρών» δίνουν οι μαύρες ποδιές, όπως και τα προστατευτικά στις καμάρες των τροχών, ενώ
οι ζάντες που προσφέρονται είναι 17 ή 18 ιντσών.
Οι πωλήσεις της νέας Corolla Cross θα ξεκινήσουν αυτό το μήνα στην Ταϊλάνδη, όμως
η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές.
....Απ' οτι δειχνει, ειναι ενα κλασσικο μικρομεσαιο SUV, kαι αρκετα ελκυστικο, ομως θα επρεπε να βρπυν αλλο ονομα, κι οχι το Corolla. Να του δωσουν τη δικη του προσωπικοτητα. Εγω θα δυσκολευομουν πολυ να αγορασω SUV με το ονομα Corolla.
της πήρε καμμιά 10αριά χρόνια, αλλά τα κατάφερε ν'αντιγράψει τα Hundai
Αμαξάρα, θα είναι το νεο μπεστ σελερ. Το κασκαι της τουοτα. Και επειδή ειναι τουοτα θα ειναι πιο ποιοτικό, θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι. Αν ηταν να πάρω suv θα έπαιρνα κασκαι αλλά τωρα κορολα κρος.
Μακάρι να ερχόταν και στην Ελλάδα με αυτό το μοτέρ (1.8 140 hp) και μηχανικό κιβώτιο όπως και να το χρησιμοποιούσαν και σε άλλα μοντέλα. Με το 1.2 απορρίπτεται χωρίς δεύτερη σκέψη.
@minas σωστός! σαν το Tuscon είναι! :)))
Τα μηχανικά σύνολα με απογοήτευσαν λίγο. Περίμενα να υπάρχει και ο 1500αρης κινητήρας στην γκάμα...
Και 4 βαλίτσες πίσω.. Και χώρος για τους πίσω.. Και πιο μικρό απ' το ογκώδες RAV-4.. Θα τραβήξει -αν έρθει- στην Ελλάδα, πιστεύω.